"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 17. august 2011

Sort, sortere, sortest!

Når jeg så, her om dagen, at Sukkertøy for øyet hadde en sort-utfordring så følte jeg den ropte på meg!
"Bli med!", sa den.
Er det en farge jeg har endel av her i hjemmet så er det den.
Bildene under har jeg postet før, men jeg regner med at det sikkert er mange som ikke har sett dem før.




Er du glad i sorte ting med kontrast? Sjekk ut utfordringa hennes HER.

Klem Madelén

PS: Jeg har skaffet meg 1 leverandør!! *spennende*

10 koselige kommentarer:

Ida sa...

Hei på deg!

Så mange fine sorte ting altså! :)
Herlige detaljer fra hjemmet ditt... Nydelig bildevegg har du også..

KLEM♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg berre digger det bildet ditt av skjenken med den flotte skrivemaskina på!! Nydeleg:)) Og bildeveggen din er smashing og!;)
Spennande med leverandør då! Har lagt Pastelleriet på bloggrollen min;)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

Mamsens hus sa...

Nydelige sorte detaljer hos deg.
Bare helt herlig den skrivemaskinen din. :)
Så spennende med leverandør da! :)
Ønsker deg en fin kveld videre.
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte!
Stilige bilder og du må jo bare vinne utfordringen da! Herlighet, du har mye kult i sort.

Jeg har mye grått og sort om hverandre jeg da ;)

Finfin augustonsdag til deg!
Klemmer i fleng

Lillelaila sa...

Gjør ingenting å se disse flotte bildene igjen Madelèn! Lekkert!!
Så gøy at du er i gang og har fått deg en leverandør! Stå på og lykke til videre!!
klem fra Laila

Duse Pasteller sa...

Kjempefine og sjarmerende ting!
Klem, Janni:)

Li/Småtingene sa...

Hei! Mye fint sort! Jeg ser jeg "hermer" litt med sorte rammer til bildeveggen - har sprayet ulike rammer i sort slik at de harmonerer bedre. :-)

Så spennende med leverandør da! *Grattis*

:-)

Monica sa...

Hei på deg.
Så mange flotte og spennende sorte ting i ditt hjem!
Ønsker deg en riktig fin dag.

polkadotpeticoat sa...

I love all your fabulous black accents!

Maris gyngestol sa...

Så mange flotte ting og bilder! :) Sort skaper en så flott kontrast!

Gratulerer med nettbutikk som er i startfasen! Så spennende! Gleder meg til å følge med videre -og masse lykke til!! ;)
-Mari

Related Posts with Thumbnails