"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 11. august 2011

Vinneren av min give away!!!

Da er det på tide å trekke en vinner av min sommer give away.
Tenke seg at 101 stykker har meldt seg på!! Helt utrolig :D.



For en gang skyld så har jeg gått bort fra lappemetoden og byttet den ut med Random.org. Kjapt og enkelt!

Og vinneren ble ... TAM TA TAM.....



Gratulerer så mye Mette!
 Hvis du sender meg en mail med fullt navn og adresse så kan du vente deg Lev Landlig i postkassen frem til slutten av 2012.



Og så vil jeg virkelig takke for ALL støtte jeg fikk i går. Det trengte jeg virkelig da jeg (kanskje unødig) syntes litt synd på meg selv.
Som min kjære pleier å si at "nå maler du så mange svarte fander på veggen, kjære, at det er ikke mer maling igjen!" *humre*.

I dag ser jeg MYE mer lysere på alt og vet at drømmen ikke er så langt unna som jeg var redd for.
Så nå kommer jeg til å jobbe med en nettbutikk løsning som jeg finansierer privat. "Ordner seg for snille jenter vettu!".
Så jeg sier som jeg pleier... fortsettelse følger

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Gratulere til heldig vinner:)

Godt å høre at du hadde fått motet tilbake i dag..Må jo si at jeg syns litt synd på deg i går..Men alt ordner seg for snille jenter:)

Stå på!!

Klem Linda:)

Mamsens hus sa...

Gratulerer til vinneren. :) :)
Så flott at ting endrer seg,
blir spennende å følge med på hva som skjer.
Ønsker deg en fin dag videre. :)
Klem

Landlige Hjem sa...

Gratulerer til Mette, heldige henne ,))
Gi ikke opp, hold på drømmen ;) Ja det ordner seg alltid for snille jenter!! Jeg vet det er tungt å få et nei men sååå gøy å høre at du ikke gir opp men at du starter nettbutikk - HERLIG!!! ,))
Jeg begynte å planlegge butikk når jeg var på din alder men turte aldri å sette den ut i livet... det skulle gå ennå 15 år før jeg satte hjulene i gang og ga full gass og det gikk ennå 2 år til før alt var klart ,)) Synes du er tøff som satser - mange lykke ønskninger til deg fra meg ;)))
Klemmer, Anki

Maias Fabelaktige Verden sa...

Gratulerer så masse til den heldige vinneren.

Jeg leser under her og skjønner at du har deppet litt. Fatt godt mot, kjære! Jeg er helt sikker på at det ordner seg. Hvis du er keen kan jeg hooke deg opp med noe om du vil. Send meg en mail, så kan jeg forklare :)

Sender deg mange smil og varme klemmer!

Fabelaktig torsdag til deg!
Stor klem

Fossestua sa...

Gratulere små mye til den heldige vinneren, og tvi tvi med prosjekt nettbutikk :) Ønsker deg masse lykke til :)
Klem fra Lise

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Madelen :)
Dette har gått meg hus forbi, har gått i ett her den siste tiden så jeg har ikke fått besøkt alle bloggene jeg følger :)
Men tusen hjertelig takk, ble virkelig glad for den fine premien og gleder meg masse til neste blad kommer ut :))

Masse fine, koselige bilder fra turen dere har vært på, så ut som en kjempefin plass :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag og sen-sommer
Klem Mette :))

Related Posts with Thumbnails