"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 3. september 2011

Anettes give away!

Herlige Anetteshus feirer i disse dager 3 millioner treff på siden sin!! Wow, sier jeg til det... synes ikke det var lenge siden det var 2  millioner jeg :). Så jeg har hevet meg med på konkurransen.


Du kan også bli med hvis du vil... Link HER!


Er fortsatt syk som bare det med feber og umulig nese, men det stoppet ikke meg fra å besøke hele 3 loppemarkeder i dag. Fortsettelse følger.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Lys Nostalgi ♥ sa...

Du har sett giveaway'n allerede du også, ja? Fantastiske premier :) God bedring, og fortsatt god helg!

Klem Gry

Igi sa...

God bedring Madelen!
Klem

Fabelaktig (Maia) sa...

Stakkar! Er du fortsatt syk?! Jajaja, du mangler ikke vilje i alle fall :)

Nå blir det snart ett glass vin med mannen, fabelaktig kveld til deg :)

Klem

ANETTESHUS.COM sa...

TUSEN takk for link og fine ord, Madelén!! Ha en super søndag - masse god bedring, vennen:)

STOR klem
ANETTE:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjedeleg å vere sjuk!! Hehe..det hadde ikkje stoppa meg heller når det gjeld loppis;) Håper det gjekk bra på intervjuet. Du er jo perfekt hos Panduro:))
Ha ein super søndag!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails