"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 28. september 2011

♥ Bloggtreff ♥

Jeg har meldt meg på bloggtreff igjen og gleder meg som ei lita jente :D. Skal bli morro å stikke innom Eva Solo og hilse på mange hyggelige interørdamer.


Over ser du en liten kollage av hva jeg gleder meg til å konsumere og titte på ;). Skjønner jo nå at jeg må ha med meg kamera.

For å se hva dette dreier seg om og for å melde deg på kan du titte innom facebook siden deres HER. Hadde vært morro hvis fler fra Vestfold også tok turen :D. 

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å det høyrtest kjekt ut☺
Have fun☺

Klem M♥

Lillekatt sa...

Jeg gleder meg!!! Ses :-)

Precious Home sa...

Jeg kommer og gleder meg masse!

Fabelaktig sa...

Gleder meg masse til å se deg igjen snupp! Du er jo bare herlig!

klem

Jijji sa...

Skulle gjerne blitt, men jeg er bortreist den helgen....
Kos deg masse!

Klem fra Jijji

fryd&forandring sa...

Heldiggris, tror det kommer til å bli festlig! Håper det blir til gjentakelse så jeg har anledning til å delta også!!

Bekka sa...

Hei :)
Jeg kommer og det gleder jeg meg masse til, blir hyggelig å treffe andre bloggere! Kjempestilig bildecollage du har laget, vi har mye å glede oss til både å se og smake på ja!

Related Posts with Thumbnails