"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 21. september 2011

Cowboys & Aliens

Jeg har bare en ting å si.... dette er en film du kan la være å se!


Meg og min kjære dro på kino i går for å feire at jeg hadde fått meg jobb. Egentlig så går vi sjeldent på kino fordi det som regel ikke går noe som er verdt det (nå som kinoprisene er så høye), men for opplevelsen tok vi turen for å se Cowboys & Aliens.
For en skuffelse!
Men selv om filmen var dårlig så var det sååå herlig å ha litt kvalitetstid med kjæresten. *elsker deg kjære* 


I dag skal jeg forhåpentlig en tur i studio. Jeg har kjøpt meg en stilig poncho her om dagen for bursdagspengene mine, så da spurte jeg min kjære om han ville ta bilder av meg i den. Blir morro!

Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Familien Furu sa...

Takk for tipset, men jeg hadde nok styrt unna uansett med tanke på tittelen ha ha ha

Men nå vet jeg iallefall at jeg IKKE skal se den :)

Gleder meg til bilder :)

Klem klem

Fabelaktig sa...

Herlig at du er så ærlig *love*


Fantastisk å være fotomodell for en dag :) Heldig du er!

Klem

Fru Andersen sa...

Gratulerer så mye med jobb! Og ja å jobbe der virker jo perfekt for deg som er så kreativ og lager sååå mye flott:-)

Synd ikke filmen innfridde, men som du sier kjekt å bare være sammen også da;-)

Klemmer!

PS: Flott header! Virkelig din stil.

Related Posts with Thumbnails