"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 11. september 2011

Dyktige gubben!

Skulle gjerne skryti uhemmet av min kjære mann hver eneste dag her inne på bloggen, men da tror jeg han hadde fått litt fnatt.

Men en sjelden gang kan jeg jo skryte ;). Her er en bildeoppgave han leverte på skolen forrige uke.
Oppgaven handlet om mat (lage en matartikkel) og han valgte kantarellen, skogens ukronede konge.


(Bilde: S.B.Ragnarson)

Jeg er jo kanskje en smule partisk, men jeg digger dette bildet.
Blir sulten bare av å se på det.. og det er jo ikke så rart når jeg elsker sopp.


Klem fra ei redusert Madelén

PS: Glemte jo heilt å takke for alle herlige bursdagshilsner jeg har fått de siste dagene. TUSEN HJERTLIG TAKK!!

6 koselige kommentarer:

trine sa...

Er ikke rart at du blir sulten av det bildet i det hele tatt.

Ett ord beskriver det: PRAKTFULLT!

Skjønner godt at du er redusert også siden det tydeligvis var et realt sjølslag hos deg i går hehe:O)

Trøste,trøste...
Glad du overlevde jeg da :O)

Lys Nostalgi ♥ sa...

Mmm, herlige kantarell! Flink han er :)

Nyt søndagen så godt du kan ♥

Klemklem

Lykkeliten sa...

Herlig bilde!
Ingen tvil om at han fortjener skryt, så bare fortsett du!

Er dere flinke og plukker sopp også?
Jeg har fått "dilla" i høst, men er ganske nybegynner, så det gjelder å finne noen fine soppsteder.

Klem Lykkeliten

hjertero.com sa...

Stilig!! :)

nr14 sa...

Skryt ivei av gubben din du for det er berettiget:) Skikkelig flott bilde:)

Fabelaktig sa...

Flinke mannen! Herlig bilde!

Bra du er redusert, for det tyder på at du hadde det konge :)

Fabelaktig start på uken! Her blir det farting mellom Oslo - Bergen før jeg lander på sofaen fredag kveld.

Smil og klem
Maia

Related Posts with Thumbnails