"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 25. september 2011

En (nesten) ferdig gang.

Hei hei jenter (og gutter).
I dag tenkte jeg å vise dere litt fra gangen våres.
Det er ikke stort man kan gjøre med et rom på 2 kvadrat, men noe kunne selvfølgelig utbedres.


Gangen var beige før, med en lite rom i veggen hvor man kunne henge jakker. Jeg skrudde ned stangen som hang inni det lille avlukket, tapetserte med blå stripete Borås tapet (billig) og hengte opp to kroker fra Lunehjem butikken. Kurven hadde jeg fra før (kjøpt på europris en gang), men skulle gjerne hatt en litt større, hvit en. Kan nok hende jeg bare tar et strøk med maling på den jeg har..  


Her ser dere en herlig nymalt dør, som jeg nå elsker, og en ny stor krok fra Home & Cottage. Smijernsnøklene er kjøpt for en god stund siden på den lokale interiørbutikken.

Gangen mangler fremdeles en liten varmeovn (som er kjøpt) og en ny taklampe (som står å venter)... og jeg har fremdeles 2 dører igjen som skal bli hvite. Lurer på om utedøren også skal få seg et strøk... litt usikker om hvordan det hadde blitt...hmm.


Så nå kan jeg si at jeg begynner å bli fornøyd med den minste delen av huset. Det er jo det første rommet man møter når man kommer på besøk så jeg vil jo at det skal gi et lyst og koselig inntrykk. Måtte bøte litt på jakkeplassen da, men det var verdt det!

Ønsker alle som stikker innom i dag en nydelig søndag!

Klem Madelén

Oppdatering: Den blågrå veggfargen heter Tåkedis (glans 10) og hvitfargen heter Letthet (glans 40).

17 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Nå som du straks er ferdig med din gang, kan du komme å ta min?! Jeg er så lei av den stygge gangen her skjønner du :)


Gangen din ble nydelig! Likte detaljene og smijernsnøklene var bare kronen på verket :)

Ønsker deg en fabelaktig søndag videre!
Maiaklem

hobbyvimsa sa...

Dette ble jo kjempe fint..

Har kjøpt meg noen av de krokene jeg også,lekre:)

Nydelig farge du har valgt på veggen:)

Nyt søndagen og ny uke:)

Klem Linda:)

Randi sa...

Så fint d blei!! Utrolig hva litt maling og en god porsjon pågangsmot kan gjøre:) Er utrolig glad i kombinasjonen grå/hvit- lekkert, lekkert!!
Nyt siste rest av helg!!
Klem

janne - kathrine sa...

Så fint med grått til hvite dører :-) Det gjorde seg veldig med stripete tapet i det lille avlukket. Hva heter gråfargen du har malt med?
Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Hilsen J - K

polkadotpeticoat sa...

I'm so in love with all of these cool hooks!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

gangen din ble jo bare kjempe koselig da. Utrolig hva litt maling og noen kreative løsninger gjør med rommet. Lekkert. Gleder meg til å se når lampa kommer opp også.
Ha en fin søndag
klem

♥ Monica ♥ sa...

Kjempelekkert. Der har du virkelig gjort en god jobb og kan være fornøyd. Grått er fantastisk flott og jeg lukter på grått til gangen vår og. Får se hva det blir til.
Dette ble iallefall nydelig :))
Klemmer.

Interiør drops sa...

Dette ble kjempefint!
Er gøy med slike prosjekter, særlig når alt kommer i mål... De krokene var super lekre!
Hvitmalte dører er veldig pent. Jeg satte i gang da vi flyttet inn i huset vårt. Her malte jeg 6 dører, ja det er mange og det ble 4 strøk på hver... Skulle malt de nede også, men kvier meg litt for er litt metta på dørmaling.. hehe...

Klem til deg

Kathrine sa...

kjempelekkert blei det - artig å se at fler tør å bruke litt farger! Selv valgte jeg fargen Gråmynte på vindfanget og gulvet på gangen oppe :) Ganske lik faktisk!

Heimefronten sa...

Hallo
Gangen din ble kjempeflott - gratulerer med en fin entrè. Gaven din er underveis i posten. I kveld har jeg åpnet nettbutikken min www.heimefronten.no der du kan finne vintage og retro tekstiler m.m. Håper du vil ta en titt innom. Stor søndagsklem fra Tone

Igi sa...

Så flott det har blitt! Nydelig farg epå veggene.
Klem

salige lavendel sa...

De hvite dørene gjorde jo alt! Men kurven synes jeg jammen er fin som den er, jeg hadde ikke malt den hvit.Er jo tøft med litt kontraster også?

Fru Andersen sa...

Så lyst og fint det ble! Digget at du hadde tapet inne i den nisjen der, kjempeflott:-)

Herlig med vinduslister på plass tenker jeg, godt å se at TTT hos andre også og ikke bar eher i heimen;-)

Klem!

trine sa...

Du er ei jente som gjennomfører dine prosjekter!

Små er de jo ikke bestandig heller-husker trappa i hallen!!!

Du finner de flotteste ting på de underligste steder og den helheten klaffer bestandig.

Du bruker tid og det tror jeg er veien til den suksessen du tross alt har.

Ha en flott mandag og uke jenta mi=)

Kaoskontroll sa...

Det har jeg opplevd også, men tror nok dette er et annet problem. For ser ut som man registrerer seg som følger, men det blir altså ikke registrert likevel.

La først merke til det for et par uker siden, men det kan jo ha vart lenger. Så det er vel ikke annet å gjøre enn å lese gjennom alle kommentarene de siste ukene, for å gjøre dette rettferdig. Det er jo ikke deres skyld!

Det er pyyyyton når det tekniske ikke fungerer som det skal!!!! ;)

Klem

Magdalena sa...

så flott det ble!!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du og du så fint det ble på gangen din!! Nydelig farge på veggene! Koselig krok og garderobenisje.
En koselig velkomst!
ha en fin kveld!
Klem:-)

Related Posts with Thumbnails