"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 12. september 2011

Gaver fra den store dagen.

Bursdagshelgen min var super, kanon, heftig, knall, artig... ja alt mulig rart. Hadde det såå morro!
Jeg er et skikkelig bursdagsbarn for jeg elsker å bli feiret og få gaver ;P.

Jeg fikk masse fint:
*Gavekort    *Hobbyting/scrappeting   *Retroboks    *Penger *Musikk cd    *Kabeltrommel   *Hekksaks m/batteri  *Drikkevarer
*Godteri til høstkveldene   *Stilige serveringsfat   *Bøker

Her er bilder av et par av tingene..




Jeg er kjempe fornøyd!
Såååå masse fint :D TUSEN TAKK!!
(Nå har jeg ikke tatt bilde av alt.. som dere ser.. men det var ikke alt som var så lett å ta artige bilder av så da lot jeg være).

Hekksaks har jeg ønsket meg i over et år. Skal bli deilig å få bukt med det store monsteret i hagen. Og kabeltrommel er alltid kjekt.
Jeg venter spent på gaven fra min kjære.. som er på vei...
What can it be?

Håper alle har hatt en flott helg.


Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

trine sa...

hehehe ja deilig med sånne barn som gleder seg så overmåte!

Passa fint inne på bloggen din å ta bilde av det mest fargerike og gøyale. Jeg hadde også gjort det,selvsagt!

Ha en flott kveld i møkkaværet:O)

Lys Nostalgi ♥ sa...

Ååå, så masse fint!
Hipp hipp hurra!!

Heimefronten sa...

Gratulerer med overstått bursdag - så mange kjempefine og fargerike gaver. Boken fra Jane Bull ser spennende ut - heldige deg som kan ta fatt på flere kreative prosjekt. Ønsker deg en kjempefin kveld videre - kikker snart innom igjen. Klem fra Tone

Igi sa...

Så mange flotte gaver!
Den boka ser veldig fin ut - tror jeg må kikke etter den på neste bokhnadlertur.
Klem

Glassveranda sa...

Gratulerer med overstått dag! :)) Kjekt med innesysler nå når det går mot høst og vinter! ;)

En litt forsinket bursdagsklem fra
Ann, Interiørbloggen Glassveranda.

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med vel overstått. Jeg hadde også blitt veldig glad for slike gaver. Man får alltid bruk ting for kreative sysler. Gleder meg til å følge med å se hva du kommer til å bruke de forskjellige tingene til.

Bursdagsklem fra Elin:)

Fabelaktig sa...

Hurra for beste Madelén!
Du fortjener alt og mer til :)

Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Ikke mye som er gøyere enn bursdag! Masse flott du har fått! Gratulerer med dagen på etterskudd:)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer med vel overstått! Mye kjekt du fikk! Flott bilde "gubben" din har tatt! Du kan godt være stolt.
Jeg har scrollet og sett på fine lopper og til slutt så krysser jeg fingrene for at du får jobben!!:-) De bør ikke gå glipp av en slik fargerik person som du er!
Ha en fin og frisk uke!:-)
Klem:-)

hobbyvimsa sa...

Gratulere med vel overstått..Gøy med gaver:)Jeg er som et barn på julaften når jeg får en gave hi hi!!

Mye fint og nyttig hadde du også fått..Nyt ny uke med nye hobby sysler..Håper butikk planene dine går så det suser..Tenker på deg og må inn å oppdatere meg:)

klem Linda:)

Anette Willemine sa...

Så mye flott! Gratulerer med overstått!

:)
AW

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Fest, feiring og gaver er aldri feil! I tillegg har du jo hovedgaven(?) tilgode enda, spennende!;)
Flotte ting du har fått;)

Related Posts with Thumbnails