"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 17. september 2011

Har leitet så lenge..

Trur du suttern meg ikke at jeg fant noe på dagens loppemarked også. Til og med noe som jeg har leitet etter kjempe lenge!!
Røde bokser (i den rette rødfargen) til kaffe og te.



♥ Har forelsket meg heeelt i disse altså..♥

Jeg har også vært i byen her om dagen for å handle inn minnekort til mitt nye kamera, så dette er mine første olympus e-p1 bilder her på bloggen. Var så utrolig mye lettere å få et fint bilde.
En sann glede faktisk, men jeg må fremdeles lese meg skikkelig opp (bruksanvisning) for det var masse nytt å sette seg inn i. Alltid noe nytt å lære seg vettu. :D

Ønsker alle som er innom en flott helg.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Elin sa...

Ååå så fine bokser:)

Gøy med nytt kamera, det har jeg fått også å det er rett å slett en helt utrolig moro å ta bilder:)
Men ja mye å lære, men når det er så gøy da går det som en lek;)

Ønsker deg en flott kveld:)

Klemmer Ea

Fabelaktig sa...

Fy søren så fine de var :) Heldig du er!

Digger bildene du har tatt!
Fantastiske bilder :)

Fabelaktig lørdag til deg, mannen og jeg skal straks på Ikea!
Klem

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen!!

disse var nydelige..har ikke sett slike før..Passer nok perfekt inn i dette koselige hjem:)

Nyt helgen:)''

Klem Linda;)

Elisabeths idyll. sa...

Kjempe fine bokser ...skikkelig " London" syns jeg ;o))))
Nyt helgen ;o)
Klmmer Elisabeth ;)

trine sa...

Enig med henne som skriver at det er en "London" luck på disse !

Du er en kløpper til å finne flotte nyttige ting altså.

Den duken jeg fikk kjøpt var også skikkelig flott på borde mitt hjemme... Der ligger den alt hehe:)

Ha en flotters kveld og takk for at jeg fikk bli med.

Fru Andersen sa...

Heisann!

Gratulerer så masse masse med overstått! Så mange fine gaver du hadde fått. Og kjempe-gave fra din kjære da! Fantastisk lekkert det kameraet:-)

Tøffe bokser du fant på loppisen, og forelsket meg veldig i osteklokken din også!

Ha en fin søndag videre! Klemmer!

Related Posts with Thumbnails