"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 18. september 2011

Helgetur til Trollsvann

Ja, i dag sildrer regnet ned, men for bare 2 dager siden så strålte solen her i Vestfold og da tok meg og min kjære en tur til Trollsvann. Kakao var fylt på Bodum koppen... jeg var klar!



Kameraet fikk selvfølgelig bli med :D.. og jeg merket at et kjærlig forhold begynte å oppstå mellom oss. Før hadde jeg et hatforhold med kameraet, fordi det aldri ville ta flotte bilder. Dette problemet er nærmest løst nå. Jeg må bare lære meg litt om fokuspunkt og slikt..



Slike herlige turer legger jeg i minnebanken og tar med meg videre når vi går en kald og mørk vinter i møte.

Klem fra sofakroken.


9 koselige kommentarer:

trine sa...

Åhhh for noen nydelige bilder!

Synes jeh hører stillheten og kjenner den gode skogsluften.

Det er sjelebalsam å gå sånne steder-

Jeg ligger på sofaen i dag med ei av bøkene jeg kjøpte på loppa med deg i går. Digg...

Ha en deilig søndag i sofakroken:)

Interiør drops sa...

Hei du!

Så fine bilder og du som var så heldig å få kamera da :)
Skjønner godt at det blir tatt flittig i bruk...
Jeg som ikke har tatt kontakt med deg om et lite bloggbesøk.. Dårlig samvittighet! :S
Jeg har eksamen i morgen og har lest og lest som en skikkelig lesehest hver eneste helg og når jeg har hatt mulighet.. Så her har det ikke vært mye tid til overs...

Men, jeg og frøken ROSA har lyst å ha et bloggtreff snart igjen.. Så kanskje det ikke blir så lenge til... Vi får snakkes mer om det.. Jeg kan jo sikkert komme en dag til deg, så kan vi skravle litt ;)

Klem Ida :)

Lykkeliten sa...

Nydelige bilder!

Vi er jammen meg heldige som har slike perler i nærhet.

Klem Lykkeliten

Ingvill sa...

Å, så deilig en tur det må ha vært.
Nydelige bilder du har tatt, av en nydelig natur. Kos deg videre med kamera og turer. Ha en fin søndag, klem

Fabelaktig sa...

Rett og slett nydelig!
klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Fantastisk gode høstbilder. Du er flink med kameraet!
Bildene av te/kaffeboksene var også veldig gode. Herlig farge på dem:-)
Ha en fin høstkveld!
klem:-)

Igi sa...

Et flott sted jeg har besøkt mange ganger!
Nydelige bilder du har knipset!
Klem

Just a Little Vintage sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg=)! Så flotte bilder fra turen deres!! Og grattis med nytt kamera, du finner nok raskt ut av det=)! Herlig høststemning i bildene=)!

Ha en flotter ny uke!
Klemmer!

Jijji sa...

Trollsvann er knallfint sted. Har ambisjoner om å få tatt noen tur dit i høst - venter bare på noen flere godværsdager...
Veldig fine bilder også:)

Klem fra Jijji

Related Posts with Thumbnails