"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 23. september 2011

Husvarmings gave.

Forsøkte meg på å lage en søt, liten gave her om dagen. Det var første gang jeg prøvde meg på å dekorere et honningglass.
Det ble litt snodig, halvveis jul, look på den, men de som fikk den ble jo kjempe fornøyde og det er jo det viktigste ;).


Bare kort innom i dag for fattern kommer og skal fikse lister rundt 3 vinduer. For de av dere som har fulgt meg siden starten så husker dere kanskje at jeg var liste-løs til og med da. Så dette er veldig etterlengtet!

Skal vise dere bilder senere vettu.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

trine sa...

Flott honningglass da gitt !

Godt du har en snill og flink pappa som lister seg rundt vinduene dine. Da blir det garantert flott!

Ha en super helg:O)

Fabelaktig sa...

Nydelig ble det!

Du er ett lite multitalent :)

Ønsker deg en fabelaktig fredag og helg! Jeg skal bare slappe av og kose meg og jobbe litt med bloggtreffet som jeg er med på å arrangere.

Gleder meg til å se deg snart igjen!

Klem.

Familien Furu sa...

Jeg syntes det ble kjempe fint jeg, hadde ikke tenkt at det var noe jul over det hadde ikke du sagt det :)

Så snill pappa er :)

En fortsatt fin fredag ønskes deg fra meg
Klem klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Koselig glass! Det hadde vært fint på mitt kjøkken - ikke julet i det hele tatt:-)
Ha en fin helg!
Klem fra Hjørdis:-)

Related Posts with Thumbnails