"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 14. september 2011

Kamera drømmen!!

"Den som venter, venter ikke forgjeves" heter det og det er virkelig sant i dag. Min kjære har slått på stortromma!!


Dette vidunderet hadde min kjære med hjem fra skolen i dag. Jubelen sto i taket!!
Har ønsket meg dette kameraet siden det kom på markedet for ca. et år siden.
Størrelsen er hendig, designet er lekkert vintage og kvaliteten er strålende. Så nå skal det gamle kameraet en tur på finn.no slik at jeg kan kjøpe meg minnekort og en 20mm pancake objektiv.

Jeg kan ikke ta i bruk kameraet med en gang, men gleder meg som en unge til minnekortet er i boks.

Har jeg ikke vært heldig, jenter?


Klem Madelén


13 koselige kommentarer:

Lys Nostalgi ♥ sa...

GRATULERER så masse, så herlig mann du har! Vi er jammen heldige -jeg fikk flossteppe og du kamera, YaY! :) :) :)

Kos deg med nytt kamera, og nyt kvelden!

Klem

salige lavendel sa...

Jaaaaaaa, du har vært heldig. Kjekt å ha et kamera som er litt lett å ta med seg! Blir vel en drøss med bilder på bloggen framover nå da, hihi.

Roka Design sa...

Grattis med nytt kamera!!:)

Klem fra Kari

Li/Småtingene sa...

Grattis!!! Der må jeg si du var superheldig, ja!! ;-)
Gleder meg til å se bildene tatt med det nye kameraet ;-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lucky☺
Snill kjæreste det ja☺

Klem M♥

polkadotpeticoat sa...

It is exciting.....so happy for you, now I can't wait to see what you do with it!

Fabelaktig sa...

Åh! Dette er du såå verdt!

Gratulerer med herlig kamera :)

Her blogges det fra Bergen, andre gang jeg er i denne fabelaktige byen!

Ønsker deg en koselig onsdagskveld!
Klem

Hos Farmor sa...

Grattis! Vintage ja, kan huske vi hadde noe lignende for maaange år siden :)

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen!

Flott kamera,godt å ha en snill mann i hus:)

Her står også ny linse på ønskelisten:)

Gøy du vil delta på min gi vekk,masse lykke til;)

Ha en fin kveld:)

Klem Linda:)

Olea sa...

gratulerer med nytt kamera snuppa! heldigrisen deg !!
klem fra meg :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med nytt kamera... gleder meg til å se masse nye kommende bilder.
Ha en fin uke videre
klem

Christina Mari sa...

Snille snille mann din! Så artig med nytt kamera. Gleder meg til å se på alle de nye bildene som nå blir å komme.
Ha en nydelig torsdag.
Klem Christina

trine sa...

Jøss a meg så du fikk nytt kamera altså ! Jeg spurte deg jo men da sa du at du fikk ny minnebrikke .

Jeg skjønner ikkeno:D

Men at du trenger dette for å lage fin blogg er snikkers og twist.

Ha en flott dag.

Related Posts with Thumbnails