"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 7. september 2011

Loppelykke

Det er ingen hemmelighet her i blogglandia at jeg elsker loppemarkeder. Jeg har vel nesten fått et lite loppe-jeger stempel her inne, noe jeg synes er heilt greit...hihi. Det strekker seg faktisk så langt at jeg blir lettere deprimert hvis jeg går glipp av noen av de store loppemarkedene som er hvert år. Men det skjer jo ikke så ofte. Min lille avhengighet strekker seg så langt at selv denne helgen, når jeg var til de grader syk, så dro jeg meg opp for å stå først i køen på en loppis i nærheten. Gæren? Jeg? Jeppsi peppsi!

Så pga. sykdommen så drøyde dette innlegget lenger enn jeg hadde trudd.. loppemarkedet var jo tross alt på lørdag. Må ta meg litt sammen her ;P. Dere skal i allefall få se hva jeg tok med meg hjem denne gangen.

Første tingen jeg fant var denne lekre lille saken.
Nydelig glass osteklokke.



Og så fant jeg denne finurlige feltradioen gjemt bort i et hjørne. Er det noe Madelén elsker så er det gamle ting med masse knapper ;).




Noen vesker fant jeg også. Har egentlig en liten tradisjon med å finne meg en veske på loppa hvert år, så nå er jeg jo dekt en stund fremover :). 


Et grønt mønstret pledd fristet også, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal bruke det henn.. kanskje jeg gir det bort?


Sist men ikke minst så fant jeg jo også denne artige smijerns fatet. ELSKER DET! Passer jo inn perfekt hos oss.


Åh ja, nå holdt jeg nesten på å glemme Mr. Ko-Ko fra forrige innlegg. Han fant jeg også på loppa.


En kan trygt si at denne turen bærte frukter. Så jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro, men derimot kroppen min angret. Den skulle la meg lide så lenge som mulig etterpå.

Men nå har heldigvis alt sluppet taket og det passet perfekt. For i dag var det beryktede Panduro intervjuet *skummel musikk*.
Neida, ingen skummel musikk... gikk så fint atte!

 Damen sa hun var kjempe fornøyd så da er det bare å krysse fingrene for at jeg går igjennom til neste runde. Jeg skal jo ikke dytte under en stol at jeg trenger og ønsker meg en jobb litt fort, men jeg ser også på det som en ære å ha kommet igjennom nåløyet når det var over 200 søkere (!!) til stillingen. Så nå er jeg bare spent og jeg håper jeg ikke sa alt for mye rart, noe jeg har en tendens til å gjøre når jeg blir nervøs ;).
Dere skal selvfølgelig få høre hvordan det går.


Klem Madelén 


7 koselige kommentarer:

Lys Nostalgi ♥ sa...

Så nydelige funn!

Du er jammen en flink loppejager!!

Ha en fin kveld ♥

Klem Gry

Fabelaktig (Maia) sa...

Du er virkelig dyktig på dette her! Elsket fatet!

Snart hjemme, sitter på toget og blogger litt, gjelder og være effektiv :) Snart er jeg hjemme til bolognese, mann og hund. Ønsker deg en fabelaktig onsdag!
Smil og klem

Ramsalt lykke sa...

Takk for koselige kommentarer på bloggen min. Så fine lopper du har funnet :-)Loppemarked er kjempegøy. Gleder meg til å sjekke ut butikken din :-) Anita

åshilds villa sa...

hei..du har jammen funnet mange godbiter,arti radio..klem fra åshild

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Madelen :)
Utrolig mye fint du har funnet på loppis :)
Likte veldig godt den osteklokken og smijernskurven, kjempefint :)
Skal på loppis på Lørdag jeg med, men tror ikke jeg finner så mange fine ting der som du har kommet over :)

Masse lykke til med jobben, skal krysse fingrene for deg
Klem Mette :))

Thone Louise sa...

Så mye fint, det er så deilig følelse når en finner noe som virkelig bare er perfekt på loppis :)
Jeg har også kjøpt helt lik osteklokke som du har på loppis en gang i tiden :)
Jeg har blåndebånd o.l. surret sammen inni den :) Så vet jeg hvor jeg har dem samtidig som de er dekorative :)

Ha en god dag :)

Klemmer fra Thone

trine sa...

Du store all verden sååå mye flotte lopper. Helt utrolig hva folk kvitter seg med altså!

Jeg skjønner godt at du er helt hekta på dette.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til med jobb, skulle bare mangle siden jeg er mora de hehe:O)

Ha en flott torsdag så ses vi i bursdagen din i morgen. Gleder meg veldig!

Related Posts with Thumbnails