"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 2. september 2011

Oh my god!!

Mamma Mia, folkens. Jeg saumfarte det store internettet i går og falt over denne fantastiske siden.

Det var en interiørbloggers våte drøm.. hihi. I allefall for min del.
Hvert eneste bilde frembrakte oh'er og ah'er.
Et lignende norsk konsept er jo Home & Cottage... håper de kan få inn slike ting etterhvert.




Se på den utrolig kule vekta og bildene i bakgrunnen *ELSK*.




Det er tydelig at mitt drømmehjem er stort, høyt under taket og med stooore vinduer som jeg kan fylle med nydelige mannlige, men landlige møbler.
Gleder meg allerede til dagen jeg vinner på lotto ;).


I dag er formen rimlig pjusk. Jeg hoster, snørrer og puster tungt om hverandre. Passet jo rimlig dårlig nå som jeg har så mye å henge fingrene i,men men det passer jo aldri å bli syk.
Godt min kjære skal være hjemme slik at jeg har noen som kan varte meg litt opp. Teppe, te og bok kaller på meg!

Hvordan skal dere bruke fredagen deres tru?

Klem Madelén

Ps: Har blitt kalt inn på intervju på Panduro! *kryss fingrene for meg*

9 koselige kommentarer:

hjertero.com sa...

Oi, masse lykke til på intervju!

Min fredagsform er også pjusk, så jeg har tenkt å tilberede den for det meste i sofaen. Har fått meg en aldri så liten hjernerystelse, og hodet mitt blir ikke bedre av at jeg tenker på alt jeg burde ha gjort, så nå skal jeg bare la ALT ligge!

God bedring til deg og god helg!

klem :)

Norwaystyle sa...

Flotte bilder. Liker bloggen din. La meg til som følger. Ha en super helg.

Lykkeliten sa...

Fantastisk inspirasjon - slik kunne jeg tenkt meg og hatt det hjemme også, men det er laaaangt fra slik det er nå ;-)

Ønsker deg god bedring og lykke til på intervju.

Min fredag har begynt slapt, men nå er det klart for husvask, plenklipping og pakking til fjelltur.

Klem Lykkeliten

Kaoskontroll sa...

Helt enig i at dette var wow- bilder. Likte også godt notearkene i bilder over sengen. Lurer veldig på hva jeg skal ha over sengen, og synes akkurat her og nå at det er synd jeg ikke er mer musikkinteressert. Eller i det minste gift, så jeg kunne hatt notene fra sangene fra bryllupet over sengen. ;)

God bedring og lykke til på intervju!

Klem

Fabelaktig (Maia) sa...

Ohlalala! Såå mye fin inspirasjon ;)

Så gøy med intervju, krysser fingre og ben :)

Håper du blir frisk!

Fabelaktig fredagskveld til deg og dine! Nyt denne deilige høstkvelden, det skal jeg :) Mannen og jeg skal ut å spise på min favoritt italiener.

Klemklem

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Masse flott inspirasjon å se her, Love It ღ takk... Nyt kvelden og
masse god bedring til deg ღ og
lykke til med intervjuet :) Stor
klem fra Mette

Nina's Hjørne sa...

OOOOhhh... lekkert ja, hadde ikke gjort noe å hatt det sånn. Går å venter på lottokupongen du også ja... Drømme Drømme...

Masse lykke til på intervju, passer deg perfekt det :O).
Den får du vet du ;O).

Ønsker deg god bedring.
Ha en fin dag
Nina

Stine Marie sa...

Lykke til! Kanskje vi sees der? Jeg skal 13:15. ;)

trine sa...

Åh for noen fabelaktige bilder. Interiøret er bare til å smelte av!

Det dyreste her er garantert huset og jeg skjønner godt at du er forelsket i dette. Jeg å:O)

Lykke til på Panduro tvi,tvi..

Riktig god bedring og ta godt vare på deg så blir du fortere frisk igjen.

Related Posts with Thumbnails