"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 20. september 2011

O'Lykke!!

I dag feirer jeg SKIKKELIG...
Denne jenta har fått seg jobb!!

Hipp hipp hurra!


Om ca. 2 mnd åpner Panduro dørene til publikum og da blir jeg å finne bak disken :D. Er så utrolig takknemlig for denne muligheten. Gleder meg sååå til å kunne holde på med noe som jeg skikkelig brenner for. Hobby på fulltid liksom! ;)
Samtidig så er det jo artig og vite at jeg ble plukket ut blandt 200 søkere *klapp på skulderen*. 


Nå sitter jeg å funderer på hvordan jeg skal feire meg selv litt ekstra i dag :P. Kanskje en kinotur eller noe...

♥Ønsker alle som er innom en like lykkelig dag som jeg har♥

Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

Lykkeliten sa...

Gratulerer!

Jeg gleder meg også til Panduro åpner ;-)
Regner med å handle ofte der, så da sees vi kanskje?

Klem Lykkeliten

Mamsens hus sa...

Fantastisk,
gratulerer så mye! :)
Go` feiring, hva du enn finner på ;)
Klem

Elin / Draumesidene sa...

Gratulerer med ny jobb! Håper du finn på ein flott måte å feire på!

Klem,
E

Randi sa...

Så flott!! Det pleier jo å ordne seg for snille jenter, vet du:) Gratulerer så mye, den jobben må jo være midt i blinken for deg!!
Klemmer

Familien Furu sa...

Hurra for deg!! Gratulerer så masse, kjempe heldig med den :)

Klem klem

Karen sa...

Gratulerer så mye - det er nok en veldig kjekk og inspirerende jobb :)

Likte forresten veldig godt bildene av globusen og de gamle bøkene... Skikkelig herlig nostalgi :)

Ha en fin dag, og lykke til med jobbstarten :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

åhh så kjekt!! Gratulerer!! Da har Panduro gjort et godt valg!! Lykke, lykke til!!!
Klem fra Hjørdis:-)

kroppibalanse sa...

Gratulerer så mye med ny jobb. Det var du fortjent :-)
Gleder meg til å se deg bak disken på Panduro :-)

Lizette sa...

Gratulerer så mye! :)

Lilah sa...

Gratulerer! Så gøy :D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

GRATULERE☺
So bra☺
Drømmejobben det☺

Klem M♥

Just a Little Vintage sa...

GRATULERER=)! Så spennende!!! Hobbyen som jobb må jo være supert=).

Ha en super kveld!
Klemmer!

Fabelaktig sa...

Gratulerer sååå masse! Jeg er såå stolt av deg! Du er jo fabelaktig, hvem ville ikke ansatt deg ;)

Veldig fortjent! Du er absolutt verdt det ;)

Klemmer fra meg!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer så mye med ny jobb. Det blir kjempe bra!
klem

salige lavendel sa...

GRATULERER så mye!!! Kjempegøy at du fikk en jobb du ønsket deg. Da gjør du sikkert jobben på en super måte, så de som ansetter deg er sikkert like fornøyd som deg =) Takk for tilbakemelding om bloggdesignet jeg holder på med. Prøve og feile prosjekt dette her. Nyttig med innspill, jeg har brukt noe av det dere har foreslått så nå tror jeg iallefall teksten er litt lettere å lese.

The Smiths sa...

Gratulerer! Høres ut som drømmejobben=) Klem

MissMette sa...

Gratulerer sååå mye Madelén ღ
Så kjekt å høre at du fikk
denne jobben :) Tenk deg at
du får jobbe i denne herlige
og inspirerende butikken da ღ
S U P E R T . . . . .
Ønsker deg en fortsatt fin uke
Stor klem fra Mette :)

Related Posts with Thumbnails