"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 29. september 2011

Pippin modellen ♥


Hadde en liten fotoshoot med min kjære hund her om dagen.
Han pleier ikke å bli så veldig happy de gangene mor drar frem kameraet. Kunne han pratet så ville strofene "Vær så snill, ikke igjen, blæ dette er grusomt kjedelig, hvorfor må du stikke det slemme kameraet i tryne mitt hele tiden" kommet ut av munnen hans, men denne gangen gikk det någelunde greit.


Sånn ellers så var jeg på møte med Panduro i går. Pizza og superkoselig skravel. Så nå er jeg offisielt ansatt i O'store Panduro. *Stoltere enn stoltest*
Så nå er det 6,5 uker til jeg starter..*spent*. Håper alle hobbyfrelste interiørdamer tar turen innom lanseringa av butikken den 24 november i Tønsberg.
Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

MissMette sa...

Hei søte Madelén og Pippin ღ
Flink liten fotomodell du også
har, :) ... er så herlige disse
små og gjør hverdagen så herlig
Hørtes ut som et koselig pizza
kveld du hadde, skjønner godt
at du er stolt ღ panduro må jo
være drømme arbeidsplassen, og
særlig for en som elsker slike
koselige hobbyer ღ Kos deg masse
og ha en flott kveld videre :)
Stor klem fra Mette :)

polkadotpeticoat sa...

What a sweetheart.....and good luck!

Fabelaktig sa...

Hei søteste!
Gratulerer nok en gang med en vidunderlig jobb :) Det er deg såå vel unt! Og jeg kommer lett og besøker deg i tønsberg.

Pippin er såå søt! Nydelig han er :)
Nala er blitt helt immun mot kameraet, sier litt om paparazzitilstandene her hjemme *knis*

Fabelaktig torsdag til deg og dine!

Takker for alltid gode kommentarer inne hos meg, du er FABELAKTIG!



klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Skjønne hunden din!! Fin rase det!
Du har fått drømmejobben, men jeg tror Panduro har skutt gullfuglen også:-) Rette jobben for deg. Synd jeg bor så langt unna Tønsberg.
Klem Hjørdis

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med jobben!! :)

Vi sees på lørdag ;)

Related Posts with Thumbnails