"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 30. september 2011

Sola skinner på meg :)

Her om dagen var jeg så heldig at jeg vant en give away gave fra Heimefronten. Så i forrigårs kunne jeg spankulere fra postkassen min med et stort smil om munnen. Er jo så morro å få pakker i posten! 


Jeg fikk 4 herlige stoffer og et søtt lite maileg kort.


Synes det er så morro med stoffer. De dekorerer hele hobbyhjørnet og jeg gleder meg til den dagen hvor hele veggen er full av fargerike stoffer ... hihi.

I morra skal jeg på loppa igjen :D 
Jippi!

 Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen!!

Gratulere med ny jobb..

Skjønne vofsen så jo ut som han likte å bli fotografert:)

Gratulere med premie,alltid gøy å vinne:)

Nyt helgen og kos deg på loppis:)

Klem Linda:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

SÅ gøy med pakke i posten... spesielt med så mye fint også da.

Ønsker deg en god helg
klem

Sivs hus sa...

Hei, Flotte stoffer du har fått. God helgeklem Siv

Just a Little Vintage sa...

Grattis med gaven=)! Nydelige bilder av Pippin i innlegget under her, så søt=)! Kos deg på loppa=)!

Ha en herlig helg!
Klemmer!

Signe sa...

Giveaways er så gøy :)
Jeg gir bort så godt jeg kan, men jeg klarer ikke helt å holde tritt med alt jeg jeg får inn!!
Og lykke til 'på loppa' :)

En finfin fredagskveld til deg!
Signe

Fabelaktig sa...

Pakke i posten er alltid gøy!

Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

Smil og klem
Maia

Related Posts with Thumbnails