"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 24. september 2011

Ting tar alltid tid ;)

I dag skal dere få ta en liten titt på mitt lengst-gående prosjekt her på Bettum Villa. Nemlig de hersens vinduene.
Til nå har vi byttet 3 vinduer de siste 2 årene og slik har det sett ut siden. Ikke særlig pent.. blæ for å si det mildt. Så her har gardinene nesten alltid vært trekt for.

Nå har min far vært på besøk og belistet ALLE 3 vinduene. Hurra!! Etter bilder kommer så fort jeg har fått kjøpt nye hvite gardiner :D.

 Under ser dere pappa i full gang. Så flink atte!
Kanskje dere også legger merke til at stua har blitt mer grå i det siste?! Jeg har tatt en og en vegg av gangen.. så jeg blir vel sikkert ferdig før jeg begynner på jobben i november. Håper jeg!!

Målet er at hovedfargene i stua og spisestue skal bli blågrå, hvit og brunsort. Så nå er jeg på jakt etter hvite gardiner, hvite pynteputer og nye gulvtepper. Og et nytt stuebord hadde ikke vært å forakte, men tror aldri jeg får med gubben på det ;P.
 Blir i allefall en liten forandring her etterhvert.


FØR bilde av kjøkkenvinduet.


ETTER bilde av kjøkkenvinduet (ikke malt enda selvfølgelig).


Så nå har dere fått en bitte liten titt. Gleder meg til å vise dere mer etterhvert.
I det neste innlegget skal dere få en liten titt på gangen. 

Klem Madelén 

6 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Jeg tror alle har noen sånne ting i heimen som tar tid. Vi har det i gangen vår vi da *hat*

Dte ble jo lekkert da :)

Fabelaktig helg!
klem

MissMette sa...

Det blir kjempefint, Madelén :)
Ting tar tid her hos meg også,
så du er ikke alene ;)
Kan tenke meg det var kjekt å
få det ferdig da, snille pappa`n
din ღ Ønsker deg en fortsatt fin
lørdagskveld, og helg :) Stor
klem fra Mette :)

Har en drøm... sa...

Heihei;)
Så deilig og få på plass lister rundt vinduene ja, hihi;))

Og du, GRAtULERER så masse med ny jobb! Wow - DU blant 200 søkere, det er jo fantastisk, skjønner godt du er glad;)
Og Panduro må jo være midt i blinken for deg ja;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

PS: Kos at du skal på bloggtreff 8 Oktober, da sees vi igjen da jo;)

Neverluren hus og hjem sa...

Alltid godt med en snekkerkyndig pappa når man skal få unna ting som har tatt litt ekstra tid ;-) En sånn pappa har jeg også :-)

Gleder meg til å se etter-bildene :-)
Klem fra Rita

Interiør drops sa...

Heldig du er som har en så snill og flink pappa som hjelper til, ingen ting er bedre enn det!
Vi har noe småtterier her i heimen som står der og skriker etter å få lister på seg, litt maling, litt snekring her og der.. og så har vi store ting som bad da :S Buhu...

Det er vel sånn hos de fleste, ting og lyst strekker ikke alltid til.. MEN, det er utrolig deilig når ting har stått uferdig endelig blir ferdig! :D

Ønsker deg en fiiiiiiiin søndag!

Klem fra Ida....

Ps: GRATTIS MED NY JOBB!!! :D

trine sa...

Åh jeg gleder meg til å se!

Håper det blir litt sånne brede vinduskarmer?
I allefall supert at pappa dro til å fiksa det nå før vinteren=)

Synes ting går temmelig rask jeg da for lommeboka bestemmer jo det meste for de fleste,vel ?

Ha en deilig søndag og takk for i går!

Related Posts with Thumbnails