"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 19. september 2011

Typisk Bettum Villa

Sukkertøy for øyet er sååå flink til å finne på artige utfordringer. Denne gangen ville hun at vi skulle knipse et bilde som representerer din blogg. Artig!!


Personlig vil jeg si at min stil er mørk, vintage, med en eventyrlig/oppdagelsesferd følelse. Jeg digger gamle ting. Spesielt gamle oppfinnelser som skrivemaskiner, kameraer, telefoner, med mer.. Og bøker har en sentral plass i interiøret. De få gangene noen spørr meg om hvilken stil jeg har så pleier jeg å referere til ønskedrømmen om et Indiana Jones-hjem :P. Er ikke der enda, men alt kommer etterhvert til den tålmodige.

Hva synes dere.. er dette typisk Bettum Villa?


Vil også si velkommen til mine nye følgere. Utrolig morsomt at det stadig kommer nye mennesker inn hitt. Hadde det ikke vært for dere så hadde jo ikke bloggingen vært like gøy. Tusen takk! Bli gjerne med på facebook siden også ;).


Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

trine sa...

Om dette illustrer Bettum Villa!

JA,JA,JA:)

Har sagt det før men det er utrolig spennende å være i ditt og Severins hjem for jeg titter og titter hele tiden når jeg er der.

Det er et syn for guder,spør du meg.

Ha en flotters mandag!

Fossestua sa...

Indiana Jones hjem - Herlig beskrivelse, og veldig treffende :)
Elsker den nye headere din også! Knallstilig :)

Lizette sa...

Så utrolig fint du har det! Kjempe koselig å lese bloggen din. :)
Kom gjerne innom og ta en titt på min side også (Lizette's hjørne). :)

Precious Home sa...

Om det gjør! Helt klart :)

Morsomt med disse utfordringene...
Jeg vil gjerne være med jeg også, men syns det er vanskelig å definere hva som er meg og min blogg faktisk;)

Ha en fin dag!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hadde definitivt skjønt at dette er ditt bilde ja☺
Eg kjem ikkje på nåke som representerar meg, har jo ingen særpregen stil☺

Ha ein herleg dag☺

Klem M♥

Tove `blogg verden sa...

Dette er helt deg ja :D !! Ingen tvil!!! Så kult!!
Ha en fin ny uke
klem Tove

Fabelaktig sa...

Det var virkelig spot on! ME LOVE!

Fabelaktig start på uken!
Gla' klem

salige lavendel sa...

Dette var en artig utfordring, likte bildet ditt og beskrivelsen av stilen =)

hjertero.com sa...

Haha, Indiana Jones, ja det var vel så passende som det kan få blitt! :)

-Og ja, bildet representerer virkelig Bettum Villa -hvertfall slik jeg ser det!

Happy mandag!

Just a Little Vintage sa...

Ja, dette var Bettum Villa=)!! Ingen tvil;)!! Herlig beskrivelse, Indiana Jones...heheheh!! Den nye headeren er kjempe flott=)!

Ha en flotters uke=)!
Klemmer!

Li/Småtingene sa...

DEtte så veldig Bettum Villa ut! Artig med et slikt stilleben som "oppsummerer" stilen din ;-). Kul "oppdagelsesferd"- stil!!

:-)

HomeInTheCountrySide sa...

Så kult bilde : )
Skal sette meg ned å lese gjennom bloggen din- la meg til som følger hos deg : )
SÅ kan jeg si om det "Oppsummerer" stilen din; ) Gjør nok det som jeg kan skjønne!
-S

Heimefronten sa...

Hallo - har den gledelige meldingen at du har vunnet gave 4. Vintage Rose tekstiler fra Giveaway i Heimefronten. Ta kontakt med din adresse - så sender jeg deg gaven din på torsdag. Klem fra Tone

Silje/whippetliv sa...

For et flott bidrag : )) Jeg DIGGER stilen din! Knall!

..og gratulerer så mye med jobb! Blir nok innmari kjekt :D

Jeg legger meg til som følger!
Klem fra Silje

Related Posts with Thumbnails