"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 29. oktober 2011

14 dager igjen.

Litt nærmere titt på de tingene jeg har for øyeblikket.
Digger disse pastellkoppene. Jeg har lyst på de blå til kjøkkenet, men det får bli på neste bestilling.








Noe som fristet ekstra mye?

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så mye fint, og masse lekre farger, skikkelig sukkertøy for øyet dette :) Jeg har ikke begynt å tenke på julepynt enda, selv om det sniker seg innpå en dag for dag nå ;D *♥*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so mykje fint du har!!☺
Julepynten var jo så søt☺

Klem M♥

ingjerd sa...

Har lyst til å gå berserk!
Har gitt meg selv julepyntforbud.....men tror jeg sprekker!

Igi sa...

Veldig mye fint! Det meste frister egentlig...
Klem

Veronica sa...

Pastellkoppene er nydelige.
Lykke til med åpningen...
klemmer

Fru Andersen sa...

Lekre kurver:-)

Ønsker deg en fin ny uke!

Olea sa...

hei og hopp ;)
så mye flott!
liker godt den røde serien og kurvene jeg da :)
takk for sist, vi ses vel snart igjen :)
klem:)

jeanette s bjerke sa...

hei!pleier ikke legge igjen komentarer selv om jeg elsker interiør og blogger-)men må bare gi deg en tilbakemelding.....elsker rett og slett stilen din og er så morrro når noen tør ha sin egen stil og ikke tror at alle syns at bare man har malt alt hvit,hvit .hvit så er det fint ...sånn er det nemlig ikke-)føler selv at vi tenker mye likt innen interiør og i huset her er det fortsatt mye å gjøre men hadde vært veldig morro om du ville tatt noen bilder her til bloggen din-)ta kontakt om du har lyst-)

Bettum Villa sa...

Hei hei Jeanette!
Tusen takk for herlig kommentar. Den varmet skikkelig i hjerterota :D
Hvis du legger igjen mailadressen din så kan vi snakkes vettu :D.
Klem Madelén

Lykkeliten sa...

Pastellkoppene!!!!!!

Dette blir spennende, jeg gleder meg i alle fall!

Klem Lykkeliten

Lillelaila sa...

Så flott Madelèn!
Nå er du virkelig i gang!!
Så mye lekkert du har tatt inn...!!
klem fra Laila

Tommensgirl sa...

Her var det mye fint ja,Madelen:) Elsket de rosa koppene...
Gleder meg til butikken åpner jeg nå:)
Ha en fiiiin uke:)
Klem fra meg

Sukkertøy for øyet sa...

Jeg ELSKER gryteklutene!!
De var fantastiske :)
Blir det nettbutikk og butikk eller bare nettbutikk? Jeg GLEDER meg!!!
Flink du er!!

Stor klem :)

Anonym sa...

bare koselig-)mye fint du får i butikken din også-)spennende! e-mail:ja74@hotmail.no

Related Posts with Thumbnails