"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 1. oktober 2011

Anettes give away.


Anetteshus.com har enda en herlig give away som jeg bare måtte være med på. 
Meg og min kjære har lenge vurdert det å skaffe oss en kapselmaskin, men fant vel ut i plenum at det var ikke verdt det når det bare var for kaffedrikkerne. Så når jeg så den fabelaktige Tassimo maskinen inne hos Anetteshus.com så ble jeg så glad.
  Kapselmaskinen er laget både for kaffe-, te- og kakao-drikkere. Tjohei! Så jeg krysser fingrene denne gangen også, og hvis jeg ikke er heldig så vet jeg hva jeg vil ønske meg til jul.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

oooh! Takk for tips :)
God helg klem fra meg :)

Fabelaktig sa...

Og hvis du ikke vinner, så kan du få min espressomaskin fra Nespresso som jeg har fått og som jeg aldri bruker. Det mener jeg seriøst!


Koose dere ikveld
Klem

MissMette sa...

Ja, digger denne maskina :)
Jeg er heller ikke noe kaffi
drikker, så denne må vi være
med på ja :) Flotte gaver du
har fått under her da :))
Jeg også vant i en giveaway
i dag ღ Gleder meg såååå til
å vise når jeg får pakken :)
Ønsker deg en super søndag,
kos deg masse Madelén :)
Stor klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Jippiyej, en maskin for te og kakao og;))
Noe for oss, her drikkes det ikke kaffe, men vi er glade i te og kakao;))

Denne må jeg henge meg på ♥

Fin kveld!

Klem Line

Tommensgirl sa...

Lykke til:) Håper du vinner:)
Klem

Vallerskogen sa...

Titter innom bloggene før lørdagens bloggetreff. Gleder meg til å treffe deg!

Related Posts with Thumbnails