"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 16. oktober 2011

Bloggnavnet mitt

  
Jeg har sett flere som har hengt seg på Mrs Hardy sin lille utfordring om å fortelle historien bak bloggnavnet sitt.
Derfor ville jeg også være med :).
Ikke det at det er så utrolig mye å fortelle da men... jeg bor på et bitte lite sted som heter Bettum og jeg har en drøm om å bo i en flott villa. Thats it! Blir jo nesten litt satt ut at jeg ikke kom på noe bedre enn det, men siden det var det jeg valgte for snart 2 år siden så har jeg holdt meg til det. 
 
Kanskje du har en litt mer spennende historie på lager om ditt eget bloggnavn... jeg vil i såfall gjerne lese om det ;).

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

nr14 sa...

Enkelt og greit:)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Kjekt du er med!
Du har omtrent en like kort historie som meg da, men allikevel var dette forklarende :)
Tusen takk og fin søndag!

Fabelaktig sa...

Så gøy!
Det visste jeg faktiske ikke... Herlig lesning!

Ønsker deg en fabelaktig søndag!
Her er det hjemmelaget grønnsaksuppe og sofakos.
Klem

Lottemora sa...

Ikke så mye mer spennende story bak navnet mitt heller

Lottemora

Pia Maria sa...

Det enkle er ofte det beste vettu=)
Trenger ikke å være avansert =)

Ha en flott kveld!
Klem

Li/Småtingene sa...

Det var vel en grei historie?! Ikke så spennende med mitt bloggenavn i alle fall ;-)

Digger de lekre eple-bildene lenger ned her! Blir artig å se hvordan de blir på veggen! :-)

Fin uke til deg!
:-)

Dronninghuset sa...

hei,
takk for hilsen.-))
ang.Falby-tallerkenene/asjettene, vet du pris på dem og på suppeskåler i samme serie(dvs.rød med prikker)?
når tilgjengelig?

mvh Tove

Fru Andersen sa...

Hihi, synes nå det var kreativt nok jeg...jeg har jo bare fru Andersen, fordi jeg er gift med herr Andersen, haha, ikke særlig fantasifullt;-)

Klemmer!

Dronninghuset sa...

hei igjen, takk for svar. hold meg gjerne oppdatert, dvs ta kontakt du når startet opp i tilfelle jeg enda ikke har fått tak i...
ha en fin dag,
klem TOVE

Joy sa...

Aha! Ja, men jag tycker det var ett väldigt bra och passande namn! :)

Ha en härlig tisdag! Kram Joy

Related Posts with Thumbnails