"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 8. oktober 2011

Dagens bloggtreff outfit

...Kanskje...
Har ikke heeelt bestemt meg ;).


Gleder meg såååå til å treffe alle sammen i dag! 
Regner med at det blir super morro.
*krysser fingrene for at jeg finner frem*

Nå er det loppemarked.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

tove sa...

Kos deg på blogg treff. Høres så utrolig koselig ut. Skulle ønske det hadde vært i nærheten av meg.
GOd helg
Klem TOve

Interiør drops sa...

Koselig med bloggtreff!! :) Har ikke jeg fått med meg... jaja, neste gang blir jeg også med!

Jeg er veldig interessert i å høre hva du har funnet på loppa! :D Jippi, søte deg som tenker på meg!

Klem Ida

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei skjønne deg! Nå er det SÅ lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Får superdårlig samvittighet.. Må komme inn til deg snart igjen, tiden strekker bare ikke så ofte til som je vil! Håper du hadde det kos på bloggtreff! Klem C

Duse Pasteller sa...

Takk for at du er med på redningsaksjonen av loppebloggen min!♥♥:D
Håper det var et vellykket teff!
Nattaklem♥

Duse Pasteller sa...

**treff

Related Posts with Thumbnails