"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 14. oktober 2011

Damenes aften på PALMA Tønsberg

(Tapet fra Scandinavian Surface)
Jeg henger meg på både det ene og det andre for tiden og i går tok jeg turen til Damenes aften på PALMA Tønsberg.
Skikkelig artig arrangement med helt utrolig god mat.
Her hadde de virkelig slått på stor trommen!

Digget denne plakaten!

Stilig blikkfang.

De åpnet heldigvis dørene litt før 19.00 så jeg rakk å løpe inn å knipse en haug med bilder før butikken var stappet til randen med kjøpelystne og sultne damer. Tror det må ha vært 50 stk minst. Utrolig artig!


Det er ingen ting å utsette på utvalget i butikken i vært fall. Jeg gikk rundt med hunger i blikket, men måtte holde hardt i lommeboken denne gangen (da jeg brukte 2 lapper på Ikea dagen før :P).



Men køen sto fra kassen til døra når jeg dro så jeg regner med at PALMA var kjempe fornøyde. Det var i allefall jeg!
Må jo selvfølgelig også nevne at vi fikk en liten goodiebag når vi dro. Kjempe koselig! Oppi posen var det en sort og hjerteformet lysestakeholder, stilig armbånd og et postkort fra Mateus.

Tusen takk for gaven og for kvelden!
Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

No.15 sa...

Heldige du! MYE fint der ser det ut som :)

God helg til deg.

klem, Lise

Heimefronten sa...

Så koselig - det høres ut som en kveld egnet til å bli glad av og få både inspirasjon og energi av - slike trenger vi i en travel hverdag. Ønsker deg ei fin helg - i morgen legger jeg ut bilder i bloggen min av flere av mine kjæreste skatter - som er bruktfunn eller rimelige kjøp. Klem fra Tone

salige lavendel sa...

Så flott det så ut der. Angret du på de to lappene på Ikea dagen før?? Hihi. Ang. netthandel så har jeg jo hatt Salige lavendelbutikken en god stund nå, så jeg nok ikke fullt så modig som du trodde. Nettbutikk er lettere å holde på med enn bloggbutikk, så jeg får se om jeg flytter Conzept over til det etterhvert. Så spennende at du skal til med netthandel også, lykke til med alt sammen. Det er ikke skummelt, bare gøy! =)

MissMette sa...

Så herlig ut :)
Skulle gjerne
vært på flere
slike arrangement
jeg også :) Likte
godt den stilige
plakaten! STILIG!
Ønsker deg en fin
kveld videre, klem
fra Mette :)

Pia Maria sa...

Hørtes jo bare såå kos ut =)
Riktig god hleg til deg og dine!

Klem

Fru Andersen sa...

Så kjekt det så ut, både på damenes aften og på bloggtreffet! Skulle gjerne vært der, men det gikk ikke denne gangen:-/

Nydelige eplebilder under her synes jeg! Tror de blir flotte på kjøkkenet:-)

Klemmer!

Anonym sa...

Hei

Jeg lurer på om du vet hva tapetet på bilderekke nummer to til venstre for bildet med hvitvin- og rødvinsglass heter?

Kate

Silje/whippetliv sa...

Digger plakaten jeg også!

Herlighet... Digger i det hele tatt VELDIG mye av det du har tatt bilde av! Fantastisk <3

Klem fra Silje.

Camilla sa...

Her var det mye stilig! Hørtes ut som en flott kveld.

Klem, C.

Related Posts with Thumbnails