"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 23. oktober 2011

Deilig med høst

Så artig at dere synes det var morsomt med forrige innlegg. Må si jeg lo godt når jeg skrev det ;).

I dag derimot blir det bare litt interiørinspirasjon.
En av putene er fra H&M Home, en annen fra By Nord (tror jeg), ellers ting fra Ikea.no og stuebordet husker jeg ikke hvor kommer fra, men jeg digger det.


Jeg elsker høstfarger i interiøret og jeg prøver å fylle huset mitt med dem hele året. Grå, brun, svart, hvit, litt dyp rød for å minne om bladene og mosegrønn... Herlig høstfarger!
Er også skikkelig fasinert av puter med fototrykk på.. er jo så stilig, men jeg har ingen..*sukk*. Får ønske meg til jul ;).

Klem Madelén

Ps: 20 dager til Pastelleriet.no åpner "dørene" (håper jeg ;P).

7 koselige kommentarer:

Jane sa...

Den H&M Home puta har jeg og er så fornøyd. Sikler selv på en By Nord pute...men syns de blir "litt" vel dyre... Men en vakker dag så.. ;0)
Elsker den sorte stolen der, og den lampa også ikke minst. *sukk* Innimellom skulle lommeboka vært uendelig merker jeg.

Strålende søndagskveld til deg
klem klem

♥ Monica ♥ sa...

Så masse stilig. Elsker fotomotiver på puter, men har ingen selv. Vet ikke egentlig om det hadde passet inn her, men kanskje jeg bare skulle prøve? Herlig inspirasjon. Jeg har en giveaway gående om du vil være med ;)
Ha en super kveld. Klem.

Tonje Merethe sa...

Så mange fine ting du ønsker deg. Syntes den lampa er utrolig stilig. Står nå på min ønskeliste gitt.

Ha en super søndagskveld!

Kaoskontroll sa...

Herlig inspirasjon!

Leste ditt forrige innlegg først nå, og måtte dra på smilebåndet gitt. :) Du er dog ikke den eneste som har gått i denne fellen. Jeg har et sexy pirat- babe kostyme i kjelleren, fra da jeg skulle gå på kostymeparty en gang. Bestilt fra utlandet, og betalte toll og det hele... og har ALDRI våget å bruke det. Hehe

Galskap er kanskje ikke riktig klokt, men artig lell. ;)

Klem

Fabelaktig sa...

Så mye herlig inspirasjon!

Fabelaktig søndag til deg og dine!
Her skal kvelden nytes før jeg finner fram kofferten og må pakke.

Klemklem

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Alltid kjekt og inspirerende med høstinspirasjon - jeg elsker høsten og dens farger - både ute og hjemme ღ Ønsker deg en fin kveld videre og uke som kommer. Stor klem fra Mette

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så fiiine bilder fra ditt herlige kjøkken under her, liker så godt den kjøkkenbenken din og alle de røde detaljene! Fine gardiner også, er på jakt etter en rødrutete kappe til kjøkkenvinduet jeg så kanskje jeg skal se etter på Kid;-)

Synes ikke det var så mye rot å "skryte" av da du, myyyyye værre her til tider...sukk!

Mange gode klemmer til deg!

Related Posts with Thumbnails