"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 11. oktober 2011

Den siste loppelykken

På lørdagen som var så var jeg også på 2 loppemarkeder her i nærområdet. Der fant jeg loppelykke for meg og andre for en utrolig billig penge.


Retro vatteppene skulle dama bare ha 15kr stk for ?!?! så da måtte jeg jo bare ta dem med meg. De passer jo absolutt ikke inn i mitt interiør, men jeg hadde en tanke om ei interiørdame som sikkert ville elske de (og det gjorde hun). Så i går var jeg å leverte disse herlighetene til Interiør Drops.  

Den svarte gamle kofferten ble min for nærmest ingenting, og det er jo halve morroa med loppis. Men solgte du ikke 4 slike kofferter i fjor på garasjesalget ditt, tenker du sikkert nå. Hva skal du med fler? Vel en gang avhengig av gamle kofferter, alltid avhengig ;P.

Tallerkenhyller har jeg sett etter i en evighet og denne gangen dukket det endelig opp en. Damen på loppa skulle bare ha 30kr for den, men da måtte jeg bare si. "Vettu hva... den er verdt 50.. så da får du det... det er jo for en god sak dette her vel" ;). Hun ble jo selvfølgelig kjempe glad for det.
Tallerkenhylla skal gå til en nyfødt liten gutt som ønsker å få barnebøkene opp på veggen.

Regner med at dette var årets siste loppemarked, men gi meg gjerne beskjed hvis jeg tar feil.

Klem Madelén 

8 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Fine skatter!

Var så koselig i går altså, så det må vi ta igjen. Jeg blir uansett med på torsdag hvis det gikk greit ;)

De vatteppene skal i maskina i dag og danderes fint her og der... *smile*

Kos deg videre i dag!

Klem Ida

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiiine ting☺

Klem M♥

Fabelaktig sa...

Du er loppedronninga! HERLIGe kupp!

Pia Maria sa...

Alltid gøy med loppis=) Gøy å shoppe billig også kan man gjøre så mye fint med det også =)
klem

Li/Småtingene sa...

Flotte ting! Tenker det var ei som ble glad for de fine vatteppene, ja! Og kofferten var råtøff!

Det er visst loppis til helga her i byen (Trondheim), så heeelt over er nok loppesesongen ikke... Haar ikke hatt tid til loppis de siste helgene, men håper å få med meg den til helga! Siste sjanse, sikkert... ;-)

Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flotte lopper du fant,og så fine priser da...
ha en kos kveld
klemklem

fryd&forandring sa...

Så heldig du har vært!!! Håper absolutt ikke det var siste loppis, for jeg var bortreist i helgen..

Ha en fin dag!!

Sukkertøy for øyet sa...

å herreguuuud for noen farger på de vatteppene!!!!!!
HELDIGE Ida med den skjønne bloggen Interiørdrops!!
15,- for dem er jo SYKT!

Big hugs :)

Related Posts with Thumbnails