"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 18. oktober 2011

Et nesten ferdig kjøkken


Hei hei alle sammen.. 
Jeg har kommet meg igjen etter en skikkelig hektisk helg og ønsker i dag å vise dere kjøkkenet mitt. Det er lenge siden sist og som dere sikkert kan se så har det skjedd en del.

(Nye kjøkkengardiner fra Kid, nytt kjøkkenteppe fra Ikea. Den tomme flekken på veggen har jeg tenkt til å henge opp noen røde eplebilder med hvite rammer)
Her kan dere endelig få en liten titt på kjøkkenbordet som jeg pusset opp nå i sommer. Bordplaten var delevis blå ?! og bordbeina var skikkelig slitt... så toppen ble pusset skikkelig ned og beiset med en farge som heter "Mokka" og resten av bordet fikk seg 2 strøk med "Letthet".

(Kjøkkenbenk laget av en gammel skapdør).
(Skapet har fått ny plass og fylt opp med skåler fra Falby)


Nå føler jeg endelig at kjøkkenet har blitt mer helhetlig og varmt slik som jeg alltid har ønsket. Teppet var rett og slett prikken over i'en tror jeg. Stolen som står der nå er midlertidig. Ser for meg og finne den perfekte på loppa neste sesong, men inntil videre så skal den som står der få noen strøk med "Letthet" den også.


Og tror dere ikke min herlige svigerinne hadde lyst til å gi meg den stilige vekta som dere ser i bakgrunnen. Tusen takk altså!! Den passet perfekt inn :). Og kurven dere ser i forgrunnen er min nye forelskelse fra Falby (kommer i nettbutikken snart).


Som jeg sa for en liten stund siden så var rød en av temafargene på kjøkkenet og det synes spesielt godt i dette hjørnet. Det er rett og slett røde detaljer overalt her ;). Har også begynt å spe på med litt lyseblått, men det er i det små enn så lenge.


Klem Madelén

19 koselige kommentarer:

Elin sa...

Ååå så koselig det ble på kjøkkenet ditt:)...Skjønner du er fornøyd nå ja:)

Ønsker deg en glad dag:)

Klemmer Ea

hjertero.com sa...

Å, det kjøkkenet ditt er jo bare vidunderlig koselig!! Veldig fint altså, og så liker jeg alle detaljene. Du er virkelig flink med sånt! Jeg suger til meg tips og inspirasjon!

Klem fra Silje :)

hobbyvimsa sa...

Kjempe koselig ble det...

Nydelig kurv og vekt:)

Nyt dagen:)

Klem Linda:)

Stina Ballerina sa...

Så koselig og varmt kjøkken du har! Skikkelig gjennomført :-)

Igi sa...

Så koselig kjøkken!
Veldig flott med alle de røde detaljene.
Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ble flott på kjøkkenet ditt,driver og fornyer mitt jeg og...likte teppet innmari godt...kanskje jeg hermer:)
klemklem

Trine sa...

oioioi så flott det bei :)

Klæm

polkadotpeticoat sa...

What an adorable space.....love it!

Randi sa...

Så fint du har fått det på kjøkkenet ditt!! Skikkelig lunt og koselig, altså:) Stilig med de røde detaljene også, alt passer liksom så godt sammen hos deg.
Klem

Har en drøm... sa...

Kjempekoselig på kjøkkenet ditt altså;) Du er så flink!
Og heldige du, som har Falbygodis på benken, jeg elsker Falby;)

GLeeeeder meg til nettbutikk;)

Klem Line

Lene sa...

Kjøkkenet ditt er jo kjempefint! Er en fin helhet der :) Bordet var stilig. Brunt og hvitt. Passet jo rett inn der :)

Ha en fin dag!

Fabelaktig sa...

Så koselig og stemningsfullt det var blitt på kjøkkenet :) Innmari flink du har vært!

❀Fabelaktig kveld til deg❀
klem

Daisys home sa...

Kjempekoselig og med så masse skjønne detaljer :)
Virkelig et kjøkken å kose seg på.
Klem Sissel

med blanke ark // susanne sa...

SÅ utrolig koselig! :) genialt med hvordan du har lagt opp teboksen - thihi - smart altså!

Ha en strålende uke!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Veldig koselig kjøkken du har. Jeg tror jeg har fått med meg alle de koselige detaljene du har:) Liker så godt hyllene med de koselige knektene/eller hva det nå heter. Kunne godt tenkt meg å sitte ned på stolen din her og nyte:)
Fin kveld til deg ønskes fra Hjørdis:)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Her var det virkelig koselig! Flotte bilder..Så gøy at du fant en løsning på butikk ønskene dine..Lykke til,skal nok følge med deg og nettbutikken..Klem fra Bente.)

Pia Maria sa...

Så utrolig lekkert kjøkkenet var. Veldig søtt!

God Natt Klem

Olea sa...

Hei vennen!
så pent det ble! det teppet var lekker, du har rett i at det ble prikken over ien :)
stor klem fra meg :)

Prinsesse Elin sa...

Guri så fint det ble. Teppet, de røde detaljene ja alt ble bare så utrolig fint. Takk for titten og inspirasjon. Klem fra Elin:)

Related Posts with Thumbnails