"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 21. oktober 2011

Et øyeblikk av total galskap.

I dag kjørte jeg meg en tur til byen. Jeg er så "heldig" at byen ikke ligger lenger enn 3 mil unna, så det var jo rene svippturen.
Grunnen til at jeg tok turen inn var fordi jeg hadde noen ærend. Jeg trengte pappesker til Pastelleriet og jeg trengte nye jobbsko. Det var alt jeg kom til byen for! Men tror du det ble med det? Akk nei..

Jeg gikk forbi kostymebutikken...
Hmm, kanskje jeg skal ta en liten titt her inne siden jeg skal på halloween fest om litt, tenkte jeg.
Hadde jeg vært smart hadde jeg bare dratt hjem!


Har du noen gang opplevd at du går inn i en butikk bare for å titte og så får ei selger tak i deg og får overtalt deg til å kjøpe-kjøpe-kjøpe. Plutselig står du der med et Miss Whiplash kostyme som ikke ligna grisen. Nei, jeg regnet ikke med det, men dette skjedde altså med meg.

Jeg satt meg i bilen og kjørte den lange veien hjem. Gubben lå på sofan, så jeg tenkte jeg skulle prøve dette fantastiske kostymet og vise det frem for han. Latter var det jeg fikk og jeg følte meg som en stappet sjokoladebolle. 
Huff og huff, tenkte jeg, fytti rakkern dette kostymet ser jo ikke ut og det var ikke billig heller og det sto byttes IKKE med store bokstaver over kassen. Hva skal jeg gjøre nå?
Så jeg satt meg i bilen igjen og rocket inn til byen. Jeg ba på mine knær om å få bytte og de var kjempe hyggelige (Gud takk og lov for det), men hva skulle jeg finne når ingenting spennende passet denne sjokoladebollen...

Tja, det var jo ingenting å gjøre. Det ble i allefall vampyr kostyme. Og jeg kan jo ikke si at jeg var super fornøyd, men det var i allefall bedre enn mitt møte med total galskap fra tidligere.
Jeg sier til meg selv (og jeg har sagt det før) impulskjøp er forbudt!!
Er det noen fler som skal på halloweenfest?
Klem Madelén 

10 koselige kommentarer:

Glassveranda sa...

:DD Ja, ja, du får trøste deg med at om få år har du kanskje et eget barn eller to - og 15 av deres beste venner (!) - som sitter rundt spisebordet ditt med forventningsfulle øyne store som tinntallerkener og venter på skumle muffins på halloweenkvelden, og da passer det tross alt myyye bedre at mamma ser ut som "hun vampyrdamen" heller enn Catwoman! ;))) Aldri så galt at det ikke er godt for noe! ;)

Ha en fin kveld Madelén, og en fin Halloween når den tid kommer! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Tonje sa...

Hehehe, syns du kunne lagt ut ekte bilder :) Jeg kjenner meg SÅÅÅ igjen!!

Ble her om dagen lurt til å kjøpe en bukse som satt som et pølseskinn,men som ville sitte perfekt om man bare gikk den til litt... Jeg var skeptisk, men gikk med på å kjøpe den...og da var det så vidt hun klarte å pushe på meg EN til fordi de kom til å sitte sååå fint!
flaks, for buksa er pølseskinn enda...

Ha en fin kveld!

Randi sa...

Åh, du godeste du!!! Tørker tårene her jeg sitter, jeg SER det liksom bare for meg:) Du er herlig, altså:)
Klem, RM

MissMette sa...

Haha... så bra Madelén :)
Du er bare herlig ღ
Impulskjøp er forbudt :D
Jeg kommer ikke på noe i
farten her, jeg er vel
egentlig veldig forsiktig
av meg, hihi... Ikke noe
Halloweenfest på meg :)
Ønsker deg en kjempefin
fredagskveld og helg :)
Stor klem fra Mette

PS! – jeg feirer 100.000
besøkende med en giveaway
hvis du har lyst til å være
med. Du er hjertelig velkommen ღ

sylvia sa...

hei.
ja det er fort gjort noen ganger,
men må i samme farta si ,at kommer jeg inn i en butikk de er så pågående, ja da snur jeg å går ut. værste jeg vet. hihihi..
herlig innlegg,
ha en fin fest.
klem fra sylvia

Jane sa...

Oi oi oi.. Slike impuls kjøp er ikke bra. Har gjort noen impuls kjøp jeg er veldig fornøyd med, og noen jeg ikke er så fornøyd med. Men aldri såååå misfornøyd som det virker som du ble. Men super bra at du fikk bytta da, og fikk noe du selv føler deg vel i. Det er det viktigste. Da kan festen bare begynne ;0)

Nydelig lørdag til deg
klem klem

Lene sa...

Må le litt jeg nå. Så morsom lesning. Hehe.. :)Har nok hatt mine impulskjøp jeg og gitt. Angret på mange av de! Lærer man noengang da? Litt ihvertfall :) Hehe.
Ha en fin helg :)

Fabelaktig sa...

Du er såå herlig! Den blemma her er det flere enn deg som har gått på.. hihi!

Ønsker deg og dine en herlig lørdag! Her er det helgehandel, litt jobb før vi lander på sofaen med ett glass vin!

Klem
FabelaktigMaia

polkadotpeticoat sa...

Hot Momma costumes!!

Har en drøm... sa...

Hahaha, herlig!!
Tror ikke mange av oss vanlige dødlige hadde passet videre perfekt inn i det kostyme der nei;)
Men og bli møtt av latter a gitt, makan!! Hehehe;)

Vampyrkostyme var kult da, blir sikkert artig med FEST;)

Klem Line

Related Posts with Thumbnails