"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 9. oktober 2011

Eva Solo bloggtreff

Vil først og fremst takke sååå mye til vertskapet for at jeg fikk muligheten til å være med på bloggtreffet på Eva Solo i går.
Var super koselig!!♥

Så nå er vi kommet til dagen derpå. Luksusfølelsen etter gårsdagens treff har gått og lagt seg og den vanlige hverdagen er her igjen.


Sitter igjen med minner om et fabelaktig showroom med masse interiør godsaker, mange super koselige interiørdamer og en litt sliten magesekk etter at jeg skulle sette verdensrekord i tapas-spising.


Reisen til bloggtreffet var jo også en historie i seg selv. Jeg sto klar for å dra på bloggtreff hele 3 timer før bussen gikk. Så en kan trygt si at jeg var klar og utålmodig.
Vanlige folk ville kanskje vært nervøse for å dra å treffe nærmest ukjente folk i en slik setting. Jeg var mer redd for bussen.
Kom bussen til å komme? Kom jeg til å komme frem til riktig sted? Lurer på hvor buss stoppet for tilbakereisen er? etc etc.
Hadde det ikke vært for at treffet var i store skumle tigerstaden så hadde jeg tatt bilen. 


Men den redselen var ganske så ubegrunnet. Alt gikk kjempe fint og jeg kom trygt frem og tilbake for en grei pris. Det på tross at jeg leitet fælt etter busstoppet når jeg skulle hjem. 
*Oppdatering: Glemte heeelt å nevne at på timesekspressen fant jeg et Bolignytt fra 1999?!?! Kan dere tro det? Var artig lesing.
Flere av dere merket vel hvor påvirket jeg var av dette hersens buss styret når klokken tikket nærmere 22. Det var liksom litt synd synes jeg i dag for det var jo såå mange som jeg ikke fikk pratet skikkelig med. Neste gang...neste treff, tenker jeg i dag.


Og så var det maten da. Et kapittel for seg selv. 
Så utrolig mye og utrolig god mat. Hadde det ikke vært for vanlige menneskelige begrensninger så hadde jeg spist fremdeles tror jeg ;) og rullet hjem igjen til Vestfold.
Tror en trygt kan si at hvis alle hadde laget halvparten så mye så hadde det fremdeles vært endel igjen. Husker med glede deilige båtpoteter, kylling, cherry tomater og spekemat etc. etc.
Jeg var redd for at det kanskje ikke var så mye mat for meg der, men også det var en ubegunnet frykt ;). 


Vertskapet var Maia fra bloggen Fabelaktig og Anne Grete fra bloggen Potrinas Potlerier
2 utrolig flotte og imøtekommende mennesker. De hadde skaffet location, goodiebags med mange herligheter og maaange flotte premier som ble delt ut i løpet av kvelden. Maia sa selv at hun var overveldet over hvor stor giverglede det var blandt sponsorene. Tusen takk sier jeg også. I dag har jeg sitti og kosa meg med innholdet i goodiebagen og i et senere innlegg skal jeg presentere alle de stilige bidragsyterne.
Her ser dere Joy (Moments of Joy) og selveste Maia i full gang med å fikse og trikse før ting starter.. 
Litt stresset eller Maia? ;P


På et tidspunkt på kvelden så fortalte også Anne Grete oss at hun ikke følte hun hadde gjort så mye og at hun ikke fortjente noen gaver og at det var Maia som fortjente all ros. Da ble jeg faktisk ganske så rørt og ble igjen overbevist over hvor omtenksomme og flotte vi bloggdamer er. 
Synes dere begge gjorde en super jobb med å få oss til å føle oss velkomne i går. Hurra!


Så jeg vil bare si igjen... 
TUSEN takk for at jeg fikk være med.
Gleder meg allerede til neste gang.
Klem Madelén

20 koselige kommentarer:

sylvia sa...

hei.
åå så koselig dette må ha vært, ser ei kjent dame der.Joy fra min by.
såå deilig mat.
tenker det er masse inntrykk i dag å tenke på.
klem fra sylvia

Pia Maria sa...

Hei=) Takk for i går=) Da fant bussen hjem???=)
Det var hyggelig å møte deg. Utrolig fin blogg du har! Legger meg til som følger med en gang =D
Ha en super søndagskveld!
Klem
pn utrolig stilige gresskar!!

Julie´s drømmehjørne sa...

Takk for i går ja..Håper det gikk greit på bussen hjem!
Koselig å treffe deg..Ps. jeg er fortsatt mett:)
Klem Julie

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
TUSEN TUSEN TAKK FOR IGÅR! Og enda mer tusen takk for det fine gresskaret, det var helt unødvendig! Men jeg ble superglad.

Maten igår var virkelig ett kapittel for seg selv... Fabelaktig godt!

Det er godt å høre at du koste deg, for jeg hadde en fantastisk kveld. Helt, helt utrolig! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen.

Sender deg en varm klem i høstmørket
*smil*

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Åhh du, dette så fristendes ut!! Så koselig å treffes slik! Det var nok en fin dag! Godt du kom deg vel hjem;-)

Har en drøm... sa...

Hei Madelèn;)
Godt og høre at du fant riktig bussholdeplass hjem;))
Kjempekos og treffe deg og få skravlet litt sammen igjen!!

Jeg er og helt i hundre over alt disse damene har fått i stand, helt fantastisk!!
HERLIG mat, jeg drømmer fortsatt om endel av de rettene der ja, tror jeg må inn på enkelte blogger og få noen oppskrifter, hihi;))

Ha en riktig fin søndag, fine du;)

Klem Line

Precious Home sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Precious Home sa...

Takk for i går...ingen ord kan beskrive vertskapet...men man kan jo prøve og jeg velger fantastisk!


Ha en fin kveld!

suze sa...

Takk for i går! Superhyggelig å hilse på, gjorde kvelden litt mindre skummel også :) Supre bilder du tok - jeg ble litt handlingslammet - hehe - og kjenner at jeg må ha meg et par nye kameraer...

Ha en fortsatt super søndag!

klem Susanne
(med blanke ark)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hei hei og takk for i går.Fikk ihvertfall hilst på deg.Det var et alldeles flott arrangement de flinke jentene hadde stelt i stand.Godt du rakk bussen hjem:)
ha en kos kveld
klemklem

Potrinas Potlerier sa...

Tuuusen takk for gode ord :) Godt å høre at du koste deg, det gjorde absolutt jeg også:)

Takk for det flotte gresskaret, det skal stå ved inngangspartiet til halloween:)

Klem

Kaoskontroll sa...

Ja, det beste er nok å holde seg unna NAV! ;) Slik i ettertid kan jeg jo le av en del av dette, men så lenge jeg faktisk må forholde meg til NAV til tider klarer jeg ikke å le helt helhjertet. For det er rett og slett litt skremmende at en så viktig "institusjon" for så mange fungerer så utrolig dårlig!

Så kjekt at bloggtreffet var vellykket! (Og at det gikk bra med bussen. ;))
Jeg fikk rett og slett vann i munnen av å se denne deilige maten. :)

Klem

Spirello sa...

Hi hi, meg på øverste bildet, jo;)
Takk for i går! Veldig hyggelig å hilse på deg! Jeg stresset avgårde for å rekke et tog, alt for tidlig også..håper det blir en ny sjanse til en senere kveld en annen gang:)

Lulle og Laban sa...

Hei!

Håper du kom deg fint hjem i går :O)

Koselig og hilse på deg. Det var en fabelaktig kveld :O)

Carinaklem

Jane sa...

Heisann, og takk for i går :0)
Bra du kom deg trygt og vel hjem tiltross for litt busstopp "problemer". Hehe... Blir litt sånn satt ut når man skal reise til en plass man aldri har vært før og skal reise kollektivt i tillegg. Var spent selv på om toget mitt kom til det tidspunktet som stod på nettet, om jeg kom med med det toget og fant fram osv.. Var jo ikke noe å bekymre seg for vettu.

Hadde det kjempe koselig og traff masse skjønne bloggdamer. Maten var upåklagelig, og vertskapet likeså. Imponert over hva Anne Grete og Maia har fått stelt i stand.

Håper du har hatt en koselig søndag.
Klem Jane.

Anette Willemine sa...

Hei og takk for i går! Det var en flott kveld på alle måter. Så morsomt å få sett mange fine jenter bak bloggene. Fikk jo ikke anledning til å prate noe med deg, men vi sees sikkert ved en senere anledning!

Ønsker deg en ny fin uke!


AW

STYLIZIMO sa...

Takk for en fin lørdag! Det var veldig hyggelig å hilse på deg :)

Veldig fine bilder du har tatt.

klem Nina

Tove `blogg verden sa...

Sitter å ser gjennom bildene dere har tatt fra treffet og det ser så koselig ut :D
Klem Tove

City Romance sa...

Hei igjen!! Takk for lørdag☺
Så bra du fant bussen da, selv om du rotet litt... Var den borte ved Statoil eller?
Jeg satt hele søndag morgen og koste meg med alt innholdet i posene mine...
Håper vi får muligheten til å treffes ved en senere anledning☆

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så hyggelig og GODT ut. Er så lei meg for at jeg ikke fikk kommet. :/ Prøver igjen neste gang! :)

Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails