"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 25. oktober 2011

Kjøkken reprise

Her er et bilde fra forrige uke som jeg aldri viste.... stregt tatt ikke så veldig nytt og spennende, men pent er det jo ;).


Er inne i en liten foto-tørke akkurat nå, siden jeg har så utrolig mye annet på tapetet, men jeg kommer sterkere tilbake senere håper jeg. Er så snodig når du egentlig har masse spennende å ta bilde av, men får du tatt noen bilder? Akk nei..

Sånn ellers så har jeg fått de siste produktene til Pastelleriet i dag og vedmannen kom også innom med 2 europaller med ved. Nå går Bettum Villa vinteren trygt i møte.
Meg og gubben har kost oss med lammekoteletter med båtpoteter i kveld.. nam nam. Og nå er det på tide med en te eller kakao.
Ønsker alle mine herlige følgere en herlig tirsdag.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

No.15 sa...

Ditt kjøkken? Veldig koselig :)
Vi er midt i kjøkkenplanlegging nå. Det blir nok mer stramme linjer.

Ha en fin kveld videre.

klem, Lise

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Veldig koselig kjøkken hjørne...
Kjenner til det med bilder og prosjekter.
Ha en fin uke
klem

Fabelaktig sa...

Kjøkkenetr ditt er så koselig!

Er så spent på Pastelleriet :)

Fabelaktig kveld til deg!
Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

Klemklem

Mette`s romantikk. sa...

Koselig kjøkkenkrok.
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Interiør drops sa...

Koselig kjøkkenkrok, gleder meg til å komme å se en dag.. når tiden strekker til :)
Minstemor er syk enda, så vi må vente til hun blir frisk! :)

Mange klemmer til deg, snupp!

:)

Skattejegeren is back :D sa...

For ett koselig kjøkken :D kjempe fint :D

Related Posts with Thumbnails