"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 10. oktober 2011

Litt om treffet og gavene.

Når jeg så dette bildet hos Lillekatts Drablerier så måtte jeg jo bare låne det hitt til meg også. 
For en gjeng!! Og meg midt i all herligheten ;P


Og så var det goodie-bagen... fyllt opp til randen med herlige ting.

Vi fikk:
*Karaffel og glassbeholder fra Eva Solo.
*Mange flotte hårprodukter fra Keune.
* Leppomade fra Blistex.
*Lite lys fra Yankee Candle (River Valley).
*Intimsåpe fra Asan (støtter rosa sløyfer).
*Mine favoritt ansiktsservietter fra Simple.
*Godis fra Jelly Beans, men det ble spist opp med en gang.


*Og sist men ikke minst.. mange herlige blader. Jeg fikk Bolig Pluss, Mat & Venner, Streetstyle og det helt nye spennende bladet som heter Studio.

Mange fine gaver ikke sant? 
Har sitti å kosa meg med blader til den store gull-medaljen siden jeg kom hjem på lørdag. Har aldri lest Bolig Pluss, men skjønner godt hvorfor de får så mye ros. Flott blad! Og Studio var også skikkelig spennende. Veldig moderne og nyskapende, men ser ikke på meg selv som målgruppen akkurat ;). Men jeg har jo blitt omvendt før jeg så jeg skal ikke være så alt for bastant.

Vi fikk også disse duftkortene fra Yankee Candle. Utrolig kjekke fordi da fikk jeg snust meg frem til mine favoritter. 
De var: Soft Blanket, Garden Hidaway, River Valley og Fluffy Towels.
Har du noen favoritter?
Håper alle har hatt en flott helg og nyter høstdagene denne uka.

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei søte, snille Madelén!
Hvis jeg glemte å si at du var vakker på lørdag, var det fordi jeg rett og slett var litt overveldet. Nydelig kjole og sveisen det var du :)

Bloggtreffet gikk som smurt og det var såå koselig!

Min favoritt blant Yankee candlesene er Sugared flower Petals, clean cotton, river valley og fluffy towells.

Fabelaktig start på uken til deg og dine.
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såg kjempekjekt ut!☺☺
Håpe eg eingang får med meg eit bloggtreff og!

Aldri hatt Yankee lys eg... :S Det burde eg kanskje...☺

Klem M♥

Mie Mari sa...

Fluffy Towels og Soft Blanket er mine favoritter også :) Lukter deilig rent! Akkurat nå brenner jeg på Fresh Cut Roses. Den er også herlig. Gleder meg til jul. Da har jeg kjøt en stooor krukke med kanel og sukker. *elsk* Den må prøves! Men, nok om Yankee Candle... Har nettopp oppdaget bloggen din, noe som gjorde meg utrolig glad :) Mange gøye innlegg og fine bilder :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

så ut som dere damer hadde en flott kveld,og så mye fint dere fikk.

ja min favo er Beach blue,dufter herlig i hele huset:)

Nyt kvelden:)

Klem Linda:)

Olea sa...

Så mange fl otte ting du fikk! det så virkelig morro ut!
min helg hr hvert fin!
ses en kveld da snuppa :)
Stor klem :)

NIB sa...

Hei! Det var så koselig å møte deg på lørdag:)) Fine ting i posene, jeg har akkurat fått fint skinn i håret, hihi - shampoo var så bra!

Håper vi sees snart igjen. Solveig

Duse Pasteller sa...

Der skulle man vært gitt!
Så kjempekos ut!!:)
klem, Janni

Sìv`s verden sa...

Sikkert kjempekjekt med slike treff!!:)

Klem

Pia Maria sa...

Mine favoritter er Vanilla Satin og Lavendel ( husker ikke helt hva den heter =)

Ha en suuper tirsdag.
Klem

Related Posts with Thumbnails