"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 28. oktober 2011

Pastelleriet

Varene er i hus og det er kun små (men viktige) ting igjen før jeg kan åpne "dørene" for dere om 14 dager. Blir veldig spennende!


I første omgang har jeg ikke flust med varer, men det vil bedre seg etterhvert. Og jeg har noen artige varer som jeg håper på å få inn etter jul ... som sagt tidligere.. veeeldig spennende!

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Åh kooooselig !!! :)))

Spennende LYKKE LYKKE til :)

Pia Maria sa...

Så fint =) Masse lykke til = )

Klem

Fru Andersen sa...

Juhuuu, så spennende, er så sinnsykt glad for at du starter Pastelleriet og krysser fingrene for deg! Vet jo hvordan du har drømt om, og ønsket å starte butikk i lang tid!

Så deler av dokumentaren ang. løshår jeg også. Det at håret kommer fra mennesker fra annet samfunnslag og økonomi enn den norske er jostrengttatt ikke noe nytt.

Men det forundret meg at etter dokumentaren så var facebooken og tvitter full av meldinger som: " guuud så ekkelt" "Guuud så forferdelig" "Guuud er det virkelig sant" "Guuud føler nesten jeg ikke burde hatt extensions" "Guuuuud kommer til å se så fæl ut, men burde vel vise litt sympati og ta ut håret, guuuud vet ikke om jeg tør, dere kommer ikke til å synes jeg er noe peeen!"

Jeg fatter ikke hvordan man kan kjøpe ekte løshår uten å gjøre seg noen tanker om hvor det EKTE håret kommer fra! Trodde folk at noen med langt fint hår bare ville så gjerne klippe seg og send det til en korthåret jente i knipe lissom???

Jaja, enig med deg, vil man ha langt hår så er det jo bare å spare...eller ev. gå for gode syntetiske løsninger!

Dagens utblåsning, haha, klemmer!

PS: LOVELY gjesterom!!!!

Interiør drops sa...

Du... hva har du i resten av de kurvene?? Hehe.. ser ikke så langt bort jeg... Er det pynt til juletreet?

:)

Klem

Bettum Villa sa...

Tusen takk for støttet jenter!!
Det kommer flere bilder av tingene de neste dagene vettu Ida ;).
Klem Madelén

med blanke ark // susanne sa...

Så spennende! :) Masse lykke til!

salige lavendel sa...

Dette så nydelig ut. Skjønne pastellfargede kopper! Er det også fysisk butikk du skal åpne eller kun nettbutikk?? Masse masse lykke til, det blir sikkert spennende. Og ang. giveaway er svaret ja. Kanskje du kan minne meg på det når det nærmer seg litt, så finner jeg ut av hva jeg vil bidra med =)

Igi sa...

Jeg gleder meg :-)
Klem

polkadotpeticoat sa...

I want one of everything.....love love love!!!

TreToEn sa...

Takk for Londontips :)
Så spennende med åpning, masse lykke til med de siste forberedelsene :)

Ha en fin løradag!

Klem Linnea

Related Posts with Thumbnails