"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 19. oktober 2011

Realitetsblogging

I går fikk dere se mitt fine, og ganske så ryddige, kjøkken. I dag er det andre boller. Jeg gikk bananas med kameraet her om dagen, men det jeg tok bilde av var på ingen måte inspirerende. Det var rett og slett bare rot over alt. Så rotete faktisk at jeg gjorde alle bildene svart-hvite..hehe.


Grunnen til at jeg tok bilder av svinestien var at de kunne fungere som fantastiske før-bilder. For nå er nesten alt på stell i disse rommene også. Tro det eller ei.. :P

(Elsker tørkestativ mitt i stua)




Og stua er jo fantastisk flott å se på med den store flotte tredemølla der. Pippin vet nesten ikke hvor han skal gjøre av seg ;P.

(Har kjøpt nye bordlamper fra Ikea.. blir flott med en skjøteledning)



Og gangen var den verste plassen. Gjesteseng, malebukker, kontor ting som er på vei opp til kontoret, taklamper og stæsj til elektrikeren som skal komme (en vakker dag) og masse annet rot. Tenk å leve i slikt... man kan jo bli gal av mindre.. eller?


Nå begynner det heldigvis å ligne på noe...
Så etter bilder følger ettehvert.
Hvordan er realiteten hos deg?

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Realiteten min er omtrent som hos deg;) Herleg å sjå!
Ha ein fin dag!
Klem:)
PS; gleder meg til nettbutikken!!

fryd&forandring sa...

Hehe, fantastisk å se noe annet enn nydelige striglete hjem hvor alt er i den skjønneste orden!
-Kjenner meg hjemme!
Den elektrikeren du venter på er vel ikke tilfeldigvis en som heter Bettum eller? Er nemlig en sånn elektriker som bor rett oppi veien her, men det er kanskje mange som har det etternavnet i området!?

Anyway -ha en fiin dag!

Spire sa...

Liker realitetsblogging! :) Men skal vel sies at jeg har sett det værre.(les: her hos Spire)
Gjorde seg bra med svart/hvitt da. Blir spennende å se etter-bildene. :)
Fin onsdag til deg.
LenaE

Duse Pasteller sa...

Hehe, kjekt å se!;) Men MYE rot var det ikke!! Vil du se mye rot, får du ta en tur innom meg...;)
Klem, Janni:)

Randi sa...

Heheheh, herlig!! Digger bildet av lille Pippin som "gjemmer seg" for tredemøllen. Så søøøt da!! Men du, jeg synes ikke det var så ille rotete hos deg jeg da. Hjertelig velkommen hit, så skal du få se;) Det er bare helt utrolig hvor mye en 4-åring og en 6-åring er i stand til å rote, og så er det jo veldig greit for meg å ha noen å skylde på;)
Klem

MissMette sa...

Hei Madelén
Artig med slike bilder også, for slik har vi det jo alle neste – innimellom i alle fall, hihi :) Stilig at du lagde dem i sort/hvitt også! Tørkestativ i stua her også, i alle fall på denne årstiden :) …og søte lille Pippin ღ Hadde et slikt realitetsblogginnlegg for en stund siden jeg også… Kjempekoselig kjøkken du har ღ med masse herlige detaljer – skikkelig koselig… ღ Fikk med meg utfordringen hos Manuela jeg også, men har ikke fått tid til bloggrunder før i dag :) … syns bloggnavnet ditt passer deg veldig godt, og så liker jeg så godt den nye headeren din – vet ikke om jeg har sagt det før :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke, stor klem fra Mette :)

Interiør drops sa...

Hahahaha! :D
Det er så gøy med slike bilder!! *Ler*
Det er jo sånn vi fleste har det som blogger...

Klem til deg! ♥
(Ps: sender deg en mld i morgen) ;)

Fabelaktig sa...

dette innlegget var forfriskende og ærlig!

Digger deg Madelen!

Ønsker deg en fabelaktig kveld. Her er det kos og tv :)

Klemklem

Igi sa...

Det ser ut omtrent som hos deg. Jeg har dessuten to tørkestaiv i stua :-)
Hjemmekosleige bilder !
Klem

Lene sa...

Ser sånn ut hos meg og til tider. Før jeg virkelig tar trampetak og rydder. Hehe.
Det er nok realiteten hos mange tror jeg.
Forresten: Jeg har tørkestativ på kjøkkenet jeg!! :/ Hehe.

Ha en fin helg :)
Klem Lene

Related Posts with Thumbnails