"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 4. oktober 2011

Ståltråd gresskar

Ble så inspirert av Bolig Drøm bloggen i går. Så inspirert faktisk at jeg hoppet i bilen for å finne en passende ståltråd som jeg kunne lage gresskar av.
Her ser du hvordan det ble.... ♥
(merk: har aldri gjort dette før så perfekt ble det selvfølgelig ikke, så jeg må øve litt til ;P)


Å bøye og brette slik "ståltråd" har absolutt vært en prøvelse og jeg kjenner fingrene mine er helt utslitte, skrapet opp og hovne, men før dagen er over skal jeg lage en mye større en. 
Hihi.. må svi mens jernet er varmt vettu.


Her er inspirasjonsbildet. Jeg lagde vel ikke direkte kopi, men så likt jeg klarte med det matrialet jeg fant. Tenkte jeg skulle lage et diy-innlegg til dere når jeg starter på den siste, så kan dere også prøve dere.
Høstklem fra Madelén
PS: Flere og bedre bilder kommer siden.

13 koselige kommentarer:

Lillekatt sa...

Oi, så kult! Takk for tipset!

fryd&forandring sa...

Syns du er flink jeg, var gaaanske lik ihvertfall! Ser litt for avansert ut for min del, men skal vurdere en gang til når diy'en kommer!
-og du, jeg må bare si det -tror jeg har sett deg på de 2 siste loppisene jeg har vært på ;0)

Ha en fin dag!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gjelder å smi mens ståltråden er varm ja ;) Så kult!!! Fint sted å putte fargerikt løv som man har raket sammen også :D *♥*

Fabelaktig sa...

Hva du kan? Du imponerer! Jeg syns det ble riktig så stilig jeg da:)


Nå er det ikke lenge til vi sees :) Gleder meg!

Klemklem

MissMette sa...

Ja, så disse her om dagen i
Bolig Drøm... og du er bare
kjempeflink, Madelén...
Disse ble KNALL-stilige!!!
Ha en fortsatt fin kveld
Stor klem fra Mette

Just a Little Vintage sa...

Oj!!! Så stilig=)!!! Tusen takk for tipset! De ble kjempe fine! Gleder meg til DIY din=).

Ha en kos kveld!
Klemmer!

Igi sa...

Så kule! Gleder meg til DIY
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Først av alt; Gratulerer med ny JOBB! Også hos Panduro då, perfekt for deg. Klart dei måtte ansette deg;) Eg har vore lite flink å kommentere i det siste. Men eg har jo titta innom via tlfen:)
Kjempekule gresskar. kan tenke meg at det kjentes i fingrane ja. Men resultatet var jo verdt det?;)
Ha ein fin fin kveld!
Klem:)

Randi sa...

Så tøft!!! Å jobbe med ståltråd er ikke for pyser, nei;) Kjenner til det med såre fingre, husker i fjor da guttene malte lykter til besteforeldre, oldeforeldre og tanter og onkler. Trodde fingertuppene skulle dette av etter å ha festet på hanker av ståltråd, og det var jo bare barnematen i forhold til de flotte gresskarene du har laget. Flinka!! :)
Nyt kvelden!
Klem

Prinsesse Elin sa...

Hei hopp
Bøy og tøy..jeg har også prøvd men mine minner mer om en kræsja lampeskjerm enn et gresskar. hi-hi Tror jeg får holde meg til andre ting enn ståltråd... det lå rett og slett ikke for meg. Men jeg er helt enig. Det er vakkert med gresskar laget av ståltråd. Klem fra Elin:)

Lillelaila sa...

Nei så stilige gresskar!!
Har ikke fått med meg disse jeg..
Blir spennende å se DIY innlegget ditt!!
Gangen din ble kjempefin Madelèn!
Fargene du har valgt var kjempefine!!
Og takk for oppdateringen.. ;)
klem fra Laila

Anne (Moseplassen) sa...

Så flotte disse ble!
Nå ble jeg også inspirert :)

GryHege sa...

Kjempeflotte, ikke noe tilbake fra originalen.
Du har veldig koselig blogg også. Har lagt meg til som følger. Gleder meg til å se alle dere hyggelige bloggere live på lørdag.
Gry Hege :)

Related Posts with Thumbnails