"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 26. oktober 2011

Vårt romantiske gjesterom

Mye har skjedd på dette rommet siden sist dere så det. 
Jeg handlet inn kjempe søte dynetrekk og ørngott på Åhlens for en stund tilbake. De lyser opp rommet skikkelig og gjør det jentete/romantisk. 
Tviler guttene som overnatter synes rommet er like herlig ;P.


Tidlig på dagen var det lyst ute og da fikk jeg endelig tatt litt fine bilder, men det tok ikke mange timene før regnet haglet ned i strie strømmer. Tror store deler av Norge har skikkelig møkkavær i kveld.



Det kan regne så mye det vil (nesten) for her i huset har vi endelig fått ved. Vi har jo også byttet noen vinduer siden sist vinter så jeg krysser fingrene for at det hjelper litt på regningene i år.


Så med et lyst og romantisk gjesterom og varm temperatur i resten av huset så ønsker jeg dere alle sammen velkommen.

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Så utrolig fint det var! :)
Herlig og lyst - nydelig!

Tror jeg må innom igjen jeg.. Det var jo ikke så verst i pris heller! ;)

Klem til deg!

:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fint og koseleg soverom☺
Sengene dine er superfine☺

Klem M♥

Fabelaktig sa...

åh så koselig! Der kunne jeg drømt prinsessedrømmer :)

klemklem

Tove `blogg verden sa...

Nydelig rom :D Tipper guttene sover som engler der inne og drømmer rosa drømmer ;)
Ha en fin kveld
klem Tove

Pia Maria sa...

Så utrolig herlig! Her kunne jeg sovet godt tror jeg ;P hihi

Ha en fin kveld videre.

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig koselig gjesterom dere har fått...
Ha en fin kveld
klem

nr14 sa...

Gjennomført og flott:)Sengetøyet var herlig og arige sengegavler på sengene:)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så fint!!

jeg har fulgt deg siden før jeg startet min egen blogg,og har lagt merke til et lite stil bytte her....Hos deg blir det lysere og lysere:)kjempe fint,og her kan det soves godt:)

Nyt dagen:)''

Klem Linda;)

Manne's hverdag sa...

KOSELIG SOVEROM I ROMATISKE FARGER!!!

Ha en flott dag videre.

Klem

Heidi sa...

Kjempe fint Gjesterom. En drøm for oss jenter, kanskje ikke like populært hos alle guttene, men nydelig. Rett og slett nydelig : ))
Ha en strålende helg!

mirjamsdrøm sa...

Kjempekoselig gjesterom!
Kjekt å ha det klart, her vil nok besøket sove godt :)

Precious Home sa...

Kjempefint gjesterom!

Jeg lurer på hvilken farge du har på veggen?

Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails