"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 12. oktober 2011

Vintage epler

Kjøpte inn et lass med epler for litt siden fordi jeg ønsket meg noen nye kjøkkenbilder. Dette ble resultatet..... men vet ikke helt om de er bra nok for å bli printet ut å hengt opp.


Rødt er blitt den store temafargen på kjøkkenet... Ja, mitt kjøkken også.  Er jo ikke få interiørdamer der ute som har en forkjærlighet for rødt for tiden, så jeg henger meg på lasset. Og det passer jo også ganske fint siden jul kryper nærmere og nærmere.


Hvilken farge er deres temafarge på kjøkkenet? Eller kanskje det bare er jeg som tenker på slikt...

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder!

Ønsker deg en fabelaktig lillelørdag, midtveis nå... Wee :)

Jeg skal straks kaste meg på ett fly til Trondheim, skulle gitt mye for å være i samme by mer enn 24 timer av gangen denne uken, men men :)

Smil og klem

Har en drøm... sa...

Ble jo kjempefine!!
Passer perfekt på et kjøkken ♥
Her er det ingen tema på kjøkkenet for tiden, det er bare et eneste stort rot, som venter på litt flikking, flakking og masse maling;)
Men når den tid kommer blir det nok hvitt og blått, jeg er veldig glad i den kombinasjonen på kjøkkenet;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Pia Maria sa...

Så utrolig fine=)=)
Flink du er.

Min tema farge er vel for tiden sort og hvit=)

Ha en fin kveld.
Høstklem fra meg=)

Igi sa...

Så flotte bilder1 Tror ikke jeg har noen tema farge på kjøkkenet ... men du ga meg noeå tenke på...

Litt av noen kupp du gjorde påloppemarked i helga som var!
Klem

med blanke ark // susanne sa...

Synes bildene ble fine, jeg! :) Jeg har prøvd meg på noe lignende med cupcakes, hehe - men vi får se om bildene havner på veggen...

Hos oss er det to hovedfarger, rødt og grønt - litt morsommer kontraster. Som ikke er så julete som det høres ut som - hehe :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Så smart då!☺ Og bilda var kjempefine!☺

Klem M♥

...eg har ny bloggadresse...☺

fryd&forandring sa...

Fine eplebilder! Jeg har noen pellisbilder jeg kunne tenkt meg å fått på lerret.. men er så redd jeg blir lei!
Hovedfargene vi har på kjøkkenet er hvitt og grått. Har noen innslag av blått fra div. porselen, GG-bokser og -kopper. Ikke så mye jul enda, hihi, men det kommer!!

Ha en fin dag!

Signe sa...

Fine bilder du har tatt! Og hva er vel bedre enn rødt, og spesielt nå som jula sniker seg innpå?
Jeg har ikke noe fargetema, blir litt av alt her i huset :)

En finfin torsdagskveld til deg ♥
Signe

Heimefronten sa...

Så flotte bilder - de blir kjempefine å henge opp.Ønsker deg ei koselig helg. Klem fra Tone

Related Posts with Thumbnails