"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 20. november 2011

Dagene går..

Dagene bare flyr av sted og den tradisjonelle julestemning kan jeg se laaangt etter. Veldig snodig egentlig... da jeg er typen som begynner med ymse julestemning i oktober. Men det hører vel sammen med at det er så utrolig mye annet om fyller hodet mitt om dagen. Min første uke på Panduro Hobby har gått kjempe flott og jeg ser frem til å åpne for publikum til torsdag. tror kundene kommer til å elske butikken like mye som meg.
*
Ellers så får jeg stadig spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. Så noen innlegg om det kommer det sikkert noen av. Her er noen av tingene som er på årets ønskeliste (fra Palma Tønsberg).


*
Jeg holder også på å gjøre i stand til en liten (prematur) feiring av at jeg snart runder 100.000 unike treff. Så følg med! 
Dette blir et skikkelig gavedryss.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Silje/whippetliv sa...

Så flott du trives med ny-jobben :D Lykke til på torsdag! Blir nok veldig kjekt : ))

Mye fint du har plukket ut forresten. Jeg digget (så klart) hunde-puta :P haha!

Fin søndagskveld! Klem.

Olea sa...

hei vennen :)
ja tiden flyr og det er straks første søndag i advent og her kom den første snøkula opp idag :)
klem fra meg :)

DenGlade2 sa...

Går nok ikke lange tiden før du runder 100.000 innom siden din nei, hehe, sånn som du skriver så er det lett å forstå at folk vender tilbake for å lese og se mer :) Synes selv det er gøy å følge med på at søsteren min trives med det hun holder på med, keep it up sier jeg bare, så snakkes vi plutselig :)

Fabelaktig sa...

Så bra at den nye jobben er bra :)

Ta vare på deg selv også, søte!
I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
Fineste ukesstart til deg,
maiaklem

polkadotpeticoat sa...

I love the drawer cabinet.....

Related Posts with Thumbnails