"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 11. november 2011

En liten trøstegave

For ikke mange dagene siden så måtte jeg plutselig en hastetur til tannlegen da jeg skallet av fortannen min mens jeg tygget tyggis.
Ikke noe morro i det hele tatt, men hele affæren var heldigvis gratis.
Men det stoppet ikke meg fra å føle meg skikkelig nedfor etterpå, så da kjøpte jeg en liten gave til meg selv og vips så var humøret litt bedre.... rart det der.

(En liten sjakkbrikke med hundehode, 79,-)
Det samme kan kanskje ikke sies for denne hunden. Han ser rimlig skuffet ut, men merklig nok så får den meg til å smile hver gang jeg ser på den.
*
I går var jeg på personalmøte med Panduro igjen og jeg fikk timelister. Nå er det kun få dager til jeg begynner og jeg må innrømme at jeg både gruer og gleder meg. Siden jeg ikke har jobbet siden juni er jeg nervøs for å kanskje være litt ute av trening og ikke vise meg fra min beste side, men vi får vel bare krysse fingrene for at alt ordner seg. Jeg har jo kjøpt meg nye jobbsko fra Ecco til og med ;). Så det kan jo ikke bli bedre.
 Og pastelleriet.no er snaaart i boks. Spøker litt for om alt blir klart til i morra, men det ser ut som om alt skal bli klart innen kort tid. Så for dere som følger med på det så kryss fingrene for meg ;).
Ønsker alle mine herlige lesere en flott dag.

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Den var kul!

Fikk du greie timelister?
Får håpe det da :)

Spennende med åpning - gleder meg! Dette går nok kjempefint! :)

Stor klem fra nabokjerringa! ;)
*hihi*

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så¨spennende med ny jobb! Jeg gleder meg til pastelleriet åpner.

klem

polkadotpeticoat sa...

First of all I love your previous post......they made a moose head on the wall look fabulous the locals up here have so many and they just don't look like that!!

Your going to do so well at your meeting, I'll be thinking of you!

salige lavendel sa...

Fikk meldingen din. Tror jeg vet hva jeg vil bidra med =) Mailer deg. Den hunden var da helt fantastisk!!! Elsker hunder da. Håper tannen din ble like fin som før, ikke så gøy når det skjer noe med akkurat fortanna...Lykke til med alt det spennende du holder på med, og jobben klarer du nok utmerket.Smart å kjøpe gode sko når man skal gå og stå mye.

Lene sa...

Gratis tannlege og greier? Ja, ikke værst det da :) Hehe. Blir spennende med jobb i Panduro da. Misunner deg der. Drømmejobben, da! :)

Ha en fin helg!

trine sa...

Jeg er helt sikker på at du greier deg rimelig greit første dag på jobb. Det er da ikke så lenge du har vært ute av rutinen;)

Skjønner godt at du flirer litt av det buldogg blikket haha... Den var skikkelig kul.

Ha en flotters kveld!

Familien Furu sa...

Jeg syntes det er dårlig gjort at de ikke har en skuff med premier til voksne hos tannlegen... derfor forstår jeg behovet for premien
din :) Han var stilig!

Tror du kommer til å klare deg kjempe bra, og det er fordi du virkelig ville ha denne jobben :))

God natt og sov godt
klem klem

ANETTESHUS.COM sa...

Hihi. Så herlig, Madelen!!

Ha en fortsatt fin helg!

KLEM KLEM
Anette

Related Posts with Thumbnails