"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 28. november 2011

Gavedryss nr.3

Her fortsetter vi feiringen av at jeg snart runder 100.000 treff, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle nå når jeg startet denne bloggen.

 I dag er det Ramsign.no som vil gi dere en flott premie. De gir en heldig Bettum Villa leser et valgfritt nummerskilt. Gå gjerne inn på hjemmesiden deres og sjekk ut de flotte skiltene.

 
For å være med så legger du igjen en kommentar her på dette innlegget, så trekker jeg en vinner når jeg runder 100.000 treff eller senest 20 desember... whoever comes first!

Klem Madelén

54 koselige kommentarer:

Spire sa...

Gratulerer med utrolig mange treff!
LenaE

Kali- sa...

Oi, så morsomt med så mange treff! Gratulerer :D

Tommensgirl sa...

Jeg er med:)
Håper du har en fin start på den nye uken.
Klem

Husfrøy sa...

Fine, fine skilt! Det vil jeg gjerne være med å kjempe om.
Og gratulerer med så mange treff!

Lene sa...

Er med på denne og jeg :) Man tror nok aldri at bloggen skal bli så populær, nei. Men tyder på at mange syns bloggen din er interessant og følge. Inkludert meg selv :)

Ha en fin mandag!

Just a Little Vintage sa...

Gratulerer med alle besøkene!! Jeg blir gjerne med på moroa=)!

Ha en herlig uke!
Klemmer!

hobbyvimsa sa...

Jeg hiver meg med igjen..

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Gratulerer, og takk for flott giveaway du legger ut!

Beste hilsen
Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

Interiør drops sa...

Jeg blir selvsagt med, jeg vil HA et sånt skilt!!!! :D
Hehe... Tror jeg har nevnt det før..

Fin dag til deg du flinke Madelén!

;)

Lill Engedahl sa...

For en fantastisk premie!!
Er faktisk ute etter slikt skilt til småbruket våres!

Håper på vinnerlykke! Og gratulerer så masse med så mange treff! Fantastisk :)

Manne's hverdag sa...

GRATULERER SÅ MYE MED STORE "SEERTALL"!!!

Og gratulerer så mye med butikk!!!

Jeg blir gjerne med og feirer deg!

Klem

polkadotpeticoat sa...

I love these especially the blue.....

Kathrine sa...

Disse skiltene har jeg sett på mer enn én gang ja. Nydelig :-) jeg er med! Gratulerer med myyyye besøk!!

Merete N sa...

Heisan, vil gjerne være med på denne trekningen også :)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er med
klem

Igi sa...

Så flott premie!
jeg vil gjerne være med på trekning.
Klem fra Igi

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med her også:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Lykkeliten sa...

Med ønske om en god uke hiver jeg meg med her i dag!

Klem Lykkeliten

Olea sa...

hei :)
jeg også være med her :)
har du fri en dag ?:)
klem :)

Ragnhild sa...

Så fine! Eg er med :)

Fra huset i svingen sa...

Klart jeg er med :-D

Klem Karianne

Anonym sa...

Gratulerer med alle besøkende! :)
Flotte skilt!
vennlig hilsen Agnethe G.S.

Monica - I min lille verden sa...

Jeg slenger meg med igjen :) Ha en fin tirsdagskveld!

Trine sa...

jaaa ... ett sånt skilt ønske æ mæ.. så da må æ jo prøve lykken :)

Klæm Trine

Anonym sa...

Heisan,
disse skiltene er jo bare helt nyyydelige!! Vil veldig gjerne være med i trekningen:)

Vennlig hilsen Merethe
(famledaal@hotmail.com)

Tove `blogg verden sa...

Har såååå lyst på et skilt herfra :D De er vakre!!
Klem Tove

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med :) Klem

Dronninghuset sa...

NÅ HAR JEG PRØVD SÅ UTROLIG MANGE GANGER Å VINNE ET SLIKT SKILT PÅ DIV. BLOGGER, SÅ NÅ MÅ BARE DETTE VÆRE MIN GANG Å VINNE ,-))
KLEM TOVE

Jannes lille sted sa...

Jeg ønsker meg så et slikt skilt!!
Ha en fin dag
Klem Janne Merethe

Randi sa...

Jeg er med:) Skulle så gjerne hatt et slikt skilt!!
Klem

hjertero.com sa...

Å, vil ha vil ha! De skiltene er så fine! Håper håper håper!! :)

Klem fra Silje

Fru R. sa...

Har prøvd meg på utallige giveaways på disse flotte skiltene, og nå prøver jeg meg igjen. Spennende.
Klem

Elin sa...

Jeg er med:)

Klemmer Ea

Lottemora sa...

Jeg er med

Klem
Lotte

Fru Andersen sa...

Husnummer ja, det mangler vi på husveggen vår;-)

Jeg er med!

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med :-) Klem fra Livy

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er med!

Klem

Amaroso sa...

Jeg er med:)
Klem Charlotte

Hjemme hos meg sa...

Hiver meg på!!
De er jo sååå fine :)
Klem Anette

swimzy sa...

Åhh så flotte skilt :)
Her vil jeg prøve lykken :)

Klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

indie sa...

Fin premie, trenger et nytt dørskilt på døra, så er gjerne med på trekningen. :)

Hilsen Ingrid

Anonym sa...

Hei. Vil gjerne være med på dette. Flotte skilt:)

Hilsen nina.a.andersen@gmail.com

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer :)
Eg vil gjerne ha lodd hos deg :)
Klem fra Grete

Franske drømmer sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende! :)
Jeg blir gjerne med på feiringen .)

Klem

Tuppeline sa...

Jeg er med :)

Meg sa...

JEG ER MED :)

Åshild sa...

Eg vil vera med i lotteriet:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Ida sa...

Fine nummerskilt!

Hege Sletsjøe Morris sa...

Jeg er med :)

Mrs. Monday sa...

Jeg legger inn et lodd på denne også!

Anonym sa...

For noen flotte premier ;-)
Ruggugle40

Marit sa...

Ettersom vårt keramiske husnummer har mistet det ene tallet så skulle jeg gjerne hatt et slikt skilt, så jeg prøver meg på denne også :)

med blanke ark // susanne sa...

Ja, også trenger vi absolutt nytt husnummer-skilt... :)

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Related Posts with Thumbnails