"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 29. november 2011

Gavedryss nr.4

Telleren tikker videre og nærmer seg 100.000 med stormskritt. Det må jeg takke dere for!

I dag vil Nyblom Kollén gi dere en premie. Herlig tekstil duk og putetrekk. Grått er det nye svart, har jeg hørt, derfor får en av dere disse herlige produktene. Ta gjerne en titt innom deres flotte nettside HER.

For å være med så legger du igjen en kommentar her på dette innlegget, og du må også inn på facebook siden deres og trykke liker, så trekker jeg en vinner når jeg runder 100.000 treff eller senest 20 desember... whoever comes first!

For de av dere som har lyst til å linke så er det bare kjempe hyggelig. Bare å låne bildene. 

Klem Madelén

38 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med igjen:)

ha en fin uke:)

Klem Linda:)

Igi sa...

Jeg prøver igjen :-)

Klem fra Igi

sonja sa...

fine sager:)

Fra huset i svingen sa...

Jeg prøver lykken :-D

Klem Karianne

Anonym sa...

Så fine give-aways du har fått tak i! Jeg slenger meg med her også :)
vennlig hilsen Agnethe G.S.

Tommensgirl sa...

Jeg er desverre ikke på Facebook,så da får jeg ikke vært med denne gangen..men fiiin premie.. Lykke til til alle som deltar.. Håper du har en fin dag.Klem

Interiør drops sa...

Jeg er med snupp!!

:)

Laila2207 sa...

Grått er perfekt i stuen min ;-)
Prøver lykken igjen, jeg :-)
Laila
lai-ola@online.no

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er med... liker de allerede på FB.
klem

Randi sa...

Grått er flott:) Ja takk, er gjerne med!
Klem

Lene sa...

Og jeg er med! :) Hehe.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Aiaiii, I'm in;)

Anonym sa...

Hei
Liker allerede Nykollen på fb:)
Mye fint det. Vil gjerne være med i trekningen:)

Vennlig hilsen Merethe
(famledaal@hotmail.com)

Anonym sa...

Heisan,
Der snek det seg inn en liten trykkfeil dessverre.
Liker selvfølgelig Nyblom Kollen:D
Merethe

Tove `blogg verden sa...

Liker de fra før på facebook, så er veldig gjerne med på denne også :D
Klem Tove

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med her også :)

Dronninghuset sa...

JEG PRØVER LYKKEN OG ER MED!
KLEM KLEM TOVE

Lindas Lille Leilighet sa...

Prøver meg på denne også:D så søtt putetrekk:)

Fru R. sa...

Me wish, kjempefin.
Er med !
Klem

hjertero.com sa...

Putetrekk kan man ikke få nok av! Jeg vil gjerne være med på trekningen her og! :)

Klem fra Silje

Olea sa...

jeg er med :)
klem :)

rule sa...

LIKER veldig:-) klem:-)

Lottemora sa...

Jeg er med

Klem
Lotte

Fru Andersen sa...

Grå passer så godt hos meg;-)

Håper det er greit å kommentere under alle innlegg her, hihi, har jo så lyst å vinne slike flotte premier!

Har en drøm... sa...

Count me in;)
Elsker Nyblom ♥
Grattis med snart 100 000!!

Klem Line

Line sa...

jeg er ivrig, selvfølgelig har jeg lyst til å vinne. :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er med ♥

Klem

Hjemme hos meg sa...

Jeg også!!! Er med altså ;)

Klem Anette

swimzy sa...

Åhh så fin premie :)
Her vil jeg prøve lykken :)

Klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

indie sa...

Grått er kult. Har nettopp malt stua gråbrun her (og det er mye finere enn det høres ut som, hehe). Tar et lodd her også :)

Hilsen Ingrid

Marits Hverdagsgleder sa...

Duker og puter i grått passer akkurat inn i tømmerstua mi :)
Jeg er med!

Åshild sa...

Er gjermne med på denne og:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Hege Sletsjøe Morris sa...

Fine ting

Ragnhild sa...

Så koselig premie, grått er en finfin farge!

Marit sa...

Blir gjerne med på denne :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Åh, jeg blir med!!
Klem Anna

Torbjørg i Stavanger sa...

Håper på å øke vinnersjansen litt til :)

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Related Posts with Thumbnails