"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 30. november 2011

Gavedryss nr:5

Tro det eller ei.. det er enda flere premier til dere som leser Bettum Villa. Denne gangen er det Palma som vil gi en liten gave (avd. Tønsberg). De gir et stort postkort, svart hjertelysholder og en super stilig pastellblå rådyrhode til å henge på veggen. Dette er en kjempe flott butikk som passer for alle som har en litt leken, rustikk stil.
 
For å være med så legger du igjen en kommentar her på dette innlegget, så trekker jeg en vinner når jeg runder 100.000 treff eller senest 20 desember. Blir også veldig glad for de som vil spre budskapet om gavedrysset.

Klem Madelén

47 koselige kommentarer:

TreToEn sa...

Åååå så fin premie, den hadde det vært kjekt å vinne :)

Ha en flott dag!

Klem fra Linnea

Tove `blogg verden sa...

Så hærlig :D Veldig gjerne med på denne trekningen også :D
Klem Tove

Lene sa...

Fine premier. :) Blir såå med på det :)

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med og håper å vinne :)

Dronninghuset sa...

JEG ER MED!!!!!!!!!
SPENNENDE.'

KLEM TOVE

Igi sa...

Så mange flotte sponsere du har fått tak i.
Klem

Interiør drops sa...

Jeg er med!!! :D

Stor klem!

hobbyvimsa sa...

Vil ingen ende ta dette:)Gøy!!

Jeg er med igjen jeg:)

Herlige premier:)

Klem Linda:)

Fabelaktig sa...

Åhhh... såå mye fint! Denne vil jeg vinne :)

Finfin dag til deg, søte :)
klem

Jannes lille sted sa...

Kjempefine premier du har altså!
Såklart jeg vil vinne! :)
Hehe

Klem Janne Merethe

Tommensgirl sa...

Jeg er med:) Kjempe fin premie:)
Håper du har en herlig onsdag:)
Klem

Spire sa...

oioioi! Det blå rådyrhodet hadde vært perfekt sammen med mitt gule! :)
LenaE

Jeanette sa...

så kuuul gave....skulle jeg gjerne hatt-)ha en fiin dag!

Fra huset i svingen sa...

Stilig gave, og skulle jeg være så heldig vet jeg ihvertfall hvor rådyrhodet skulle fått plass ;)

Klem Karianne

polkadotpeticoat sa...

Love the picture and the head mount color.....am I already entered?

Trine sa...

Superstili premie!
Må jo være me her å :)

klæm

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hiver meg med....

klem

Anonym sa...

Hei.
Så fint!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Laila2207 sa...

Åh, jeg har siklet på de rådyrhodene en lang stund nå :-) Krysser alt jeg har her jeg sitter!
God førjulstid!
Laila
lai-ola@online.no

Lindas Lille Leilighet sa...

Tøff premie! Er med!:D:D

No.15 sa...

Oi, nais! Love Palma, så er selvfølgelig med på denne.

Ha en flott 1.desember :)

Klem, Lise

Fru R. sa...

Er så klart med jeg :-)
Klem fra Mette

hjertero.com sa...

Hurra hurra! Jeg er med!

Klem fra Silje

rule sa...

Prøver lykken hos deg igjen:-) Alltid gøy å besøke deg!!! Klem Ruth

Elin sa...

Å denne var fin da:)
Krysser hender og føtter!!

Klemmer Ea

Lottemora sa...

Jeg vil gjerne være med her også jeg :-)

Klem
Lotte

Tonje sa...

Prøver lykken her også, håper på vinnerlykke! Klem

Trollmora sa...

Flotte premier du har! Jeg er med !

Signe Helene sa...

Forelska meg i det rådyrhode!:)
Er med!
(signe@epost.no)

Line sa...

Haha, for et ultrakult rådyrhode. Jeg krysser fingrene. :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er med ♥

Klem

Michelle sa...

Ååååh nydelig, jeg vil gjerne være med jeg og <3

Amaroso sa...

Så utrolig mye flott du gir bort *elsk*
Jeg prøver lykken her også.
Klem Charlotte

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg er med - Klem Anette

swimzy sa...

Åhh så flott premie :)
Her vil jeg prøve lykken :)

Klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

indie sa...

Så mange fine premier! Og fin blogg, jeg har lagt meg til som følger. :)

Hilsen Ingrid

mormor sa...

prøver lykken;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Veronica sa...

Jeg er med, ønsker meg sååå flere hjortdehoder!

Marits Hverdagsgleder sa...

Morsom premie, jeg er med :)

Meg sa...

fin premie, jeg er med :)

Åshild sa...

Fine give-awayar!
eg er med:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Randi sa...

Så stilig premie! Jeg er med♥

Hege Sletsjøe Morris sa...

Veldig fin! Jeg er med

Mrs. Monday sa...

Kjempesøt premie!
Jeg er med!

Ragnhild sa...

Jeg er med :)

Marit sa...

For en superkul premie! <3

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Related Posts with Thumbnails