"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 27. november 2011

Gavedryss nr.2

Vi feirer og feirer.. så morsomt å se at så mange vil være med på gavedrysset. Hurra!

I dag er det Pastelleriet.no som vil sponse en stooor premie til en heldig Bettum Villa leser. For de av dere som har fulgt med en stund så er dette min lille nystartet butikk som fokuserer på sukkersøthet og pasteller. Ta gjerne en tur innom å ta en titt :).


For å være med så legger du igjen en kommentar her på dette innlegget, så trekker jeg en vinner når jeg runder 100.000 treff eller senest 20 desember... whoever comes first!

Klem Madelén

85 koselige kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Såklart jeg er med! Grattis med nyåpnet butikk!

Fortsatt god helg
Klem Janne Merethe

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Jeg hiver meg med igjen:)

Gratulere med å ha fått åpnet drømmen din:)

Klem Linda:)

Neverluren hus og hjem sa...

Gratulerer med nyåpnet butikk :-)
Jeg blir gjerne med på give awayen din :-)

Hilsen Rita

Precious Home sa...

Gratulerer med så flott butikk!
Jeg blir gjerne med:)

Veronica sa...

Jeg er med, bare MÅ ha den julepynten altså! :D

Tove `blogg verden sa...

Jeg vil veldig gjerne være ed :9
ønsker deg en flott adventstid!
Klem Tove

Anonym sa...

Pastelleriet er bare superherlig!!!
Vil selvfølgelig vinne noe herfra :)

Mvh frk.johnsen@gmail.com

Interiør drops sa...

Åh, nydeligste!!

Jeg er med!!! :D

Stor klem

Pia sa...

Så spennende! Jeg er gjerne med:)

Tommensgirl sa...

Jeg er med:) Så fiiin premie:) må si du har mye fint i Pastelleriet.
Ha en fin første søndag i advent.
klem

mali-mo sa...

Gratulerer med butikk, må inn og kikke ;) Dette ser ut som noe lille frøken dings i huset gjerne kunne tenke seg ;) Jeg er såklart med!

Tonje sa...

Må trekke et lodd her også, herlig med pastellfarger! Ha en fin søndag :)

Bjerkegård sa...

masse fint-)mye jeg har lyst på her gitt....-)

Monica - I min lille verden sa...

I'm in :)Ha en fin 1 advents søndag :)

Laila2207 sa...

Gratulerer med butikken! Kjempefine premier :-) Jeg blir gjerne med.
God førjuls tid!
Laila
lai-ola@online.no

Fabelaktig sa...

jeg er såå med :)

En fortryllende første advent til deg og dine!
Her skal vi straks avgårde til Svigers på pinnekjøtt.

Stor klem
Maia

Lene sa...

Så klart jeg blir med på denne og! Kjempe premier! :)

kathrine sa...

JEg er såklart med! Gratulerer emd nyåpnet butikk med masse lekkert!

Dronninghuset sa...

klart jeg vil være med. knallfine ting dette....
håper på hell og lykke.
klem TOVE

Mie Mari sa...

Selvsagt vil jeg være med :o) Gratulerer så mye med butikken. Håper den blir en stor suksess!

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg blir med :) Herlig... Skal innom å titte på butikken din (etter jeg har meldt meg på på den andre ;)

Klem Anette

Fra huset i svingen sa...

Jeg er selvfølgelig med :-D

Klem Karianne

Lynetmor sa...

Hei, så spennende, jeg blir gjerne med :-)

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Camilla sa...

Oj, skal si de hadde mye lekkert i butikken sin. Jeg blir gjerne med på trekningen. :-)

Kali- sa...

Her var det mye søtt :)

Jane sa...

Jeg er med vettu :)

Ha en fin dag
klem Jane

Susanne sa...

Så mye fint!
Jeg vil gjerne bli med! :-)

Anonym sa...

Vil veldig gjerne være med på din giveaway!

Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

Pia sa...

Uh, så mye fint! Klart jeg vil være med. Og gratulerer så masse. :) Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia. :)

Tor Erik sa...

Tøft! Må jo bare melde meg på denne!
Ha ei fin advent!

teb12(krøllalfa)live.no

linnerud sa...

Jeg vil være med :)
sorgenfri2#hotmail.com

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er med
klem

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne delta!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Hei,

Så klart jeg har lyst til å være med!

Får håpe på det beste da.

Gratulerer med nyåpnet butikk!

Lykke til alle sammen :D

Klem xoxo

E-post: xwyy123@yahoo.com

Igi sa...

Gratulerer med den nye flotte butikken din!
Klem fra Igi

Cathrine sa...

Jeg er med!:)
bergecathrine@hotmail.com

Olea sa...

hihi ;)
slenger meg med her også ;)
klem :)

HildeR sa...

Tell med meg, jeg vil svært gjerne være med! : )

mari_gull(at)yahoo.no

Ragnhild sa...

Eg vil gjerne vere med :)

Dan sa...

Jeg er med!:)

Picachu sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding



Ha en fin dag!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Michelle sa...

Jeg er med :)

Laila.lovseth sa...

Jeg vil veldig gjerne delta :D

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Hei
Vil veldig gjerne være med på trekningen:)

Vennlig hilsen Merethe
(famledaal@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med her også :)

Anonym sa...

Gratulerer!
Ha en fin adventstid!

mf.i@hotmail.com

PS: Jeg vil gjerne være med i trekningen ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Er med her og:D:D

Randi sa...

Jeg hiver meg med på denne også, jeg:)
Klem

hjertero.com sa...

Milde måne, så masse fine gaver! Jeg er med! Grattis med finfint tall og ny butikk! Skal sjekke den ut snart!

Klem fra Silje

Fru R. sa...

Herlig gaver, jeg er med !!
Klem

Bringen Blomster sa...

Så fint! jeg er med! :)
-synnøve-

rule sa...

Jeg prøver lykken hos deg igjen!! Flotte gaver du formidler!!! Klem Ruth

Elin sa...

Dette vil jeg gjerne vinne:)

Klemmer Ea

Lottemora sa...

Så søtt!

Slenger meg med her og

Lotte

frumeyer.com sa...

Åhh- fine pasteller <3
Gratulerer med ny butikk

Fru Andersen sa...

Jeg vil, jeg vil;-)

Har en drøm... sa...

Jaaaaaaaaa!
Og gratulerer med åpningen ♥
Nå skal jeg inn og titte på pastelleriet...
Jeg skjønner ingenting, men dine innlegg har av en eller annen grunn blitt borte fra min bloggroll!!!
Nå er du "inne i varmen" igjen, hihi;)

Klem line

Signe Helene sa...

Blir selvfølgelig med! :)
(signe@epost.no)

Line sa...

Utrolig søte pastellting. Jeg er fan. :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er med ♥

Klem

Anonym sa...

Hei!
JEg vil selvfølgelig gjerne være med, og viktigere: Grautlerer så mye til deg!
Hilsen Elisabeth (elisabeth.wiik@me.com)

Desiree sa...

For en koselig gave, klart jeg er med på den!

Hilsen Desirée

Ellen sa...

Jeg vil være med:) Søte gaver! Klem Ellen.

Amaroso sa...

Gratulerer med nyåpnet butikk ja..
JEg vil gjerne delta..
Klem Charlotte

swimzy sa...

Åhh så nudelig premie :)
Her vil jeg prøve lykken :)

Klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

indie sa...

Likte navnet på butikken din utrolig godt. Og det teppet var jo bare helskjønt. :)

Hilsen Ingrid

mormor sa...

deltar gjerne! grattis med nyåpnet butikk;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Franske drømmer sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende! :)
Jeg blir gjerne med på feiringen .)

Klem

Li/Småtingene sa...

Gratulerer med Pastelleriet - så artig at du har kommet i gang! Er ikke så aktiv i Blogglandia for tida, men prøver å snuse litt rundt innimellom...

Vil gjerne være med på gavedrysset!
:-)

Tuppeline sa...

Er med :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg er gjerne med på gavedrysset :)
Gratulerer med ny butikk!

Ellen sa...

Så fine ting:)

Meg sa...

jeg er gjerne med :)

Åshild sa...

Gratulerar med mange treff!
Eg vil vera med i lotteriet:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Hege Sletsjøe Morris sa...

Jeg er med :)

catharina sa...

Jaaaa, vil være med på konkuransen å vinn ;-)

Anonym sa...

Tenk å få noen såne julegaver ;-)
Ruggugle40

Marit sa...

<3 Elsker jo pasteller, så denne må jeg være med på :)

med blanke ark // susanne sa...

Jeg er med på denne også! :)

Torbjørg i Stavanger sa...

Oh jes knall fint! Er med :)

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)

mf.i@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Hei!

Gratulerer så mye med det store besøkstallet.
Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen.

Mvh. Guri Marie K.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Related Posts with Thumbnails