"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 25. november 2011

Gjør klar til give away..

Puh.. dagene går fremdeles like fort og jeg kan se at det snart er jul og jeg snart runder 100.000 unike treff... og dette må jo feires!! 
Jeg har mange sponsore og herlige gaver. Gavedryss innlegg kommer i løpet av dagen og fortsetter hele neste uke. Følg med!
Og jeg må jo beklage for dårlig blogging i det siste, men jeg har unnagjort mer enn 110 timer på jobb de siste 10 dagene. Så i dag har jeg sovet 12 timer ;P. Men jeg kommer sterkere tilbake.. det kan jeg love.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

trine sa...

110 timer på jobb ja det kaller jeg en pangstart!

En får aldri til alt, da det er jo jobben en lever av,ikke sant?

Artig at du runder et stort tall med besøk. Du har fått utrolig mange faste følgere.

Fine gaveønsker har du også ser jeg. Blir vel jul i år også antagelig hehehe.

Ha en fin,fin dag og helg:D

Tommensgirl sa...

Spennende..
Wow..det var mange timer på 10 dager..
Gratulerer med ny jobb og åpning av nettbutikken din.. Er inne her å leser hver gang det er ett nytt innlegg,men er ikke like link til å kommentere...
God helg til deg og din kjære...
Klem

Laila2207 sa...

110 timer på 10 dager? Ja da fortjener du litt søvn :-) Gleder meg til give away, og følger med :-)
God førjulstid!
Laila

Den Grønne Baljen sa...

Oj..jammen jobber du... ikke lite timer du har lagt bak deg på kort tid.. skjønner godt du må sove..

Så fin ønskeliste... mange ting jeg kunne tenke meg fra den.:

God helg
Kerstin

Related Posts with Thumbnails