"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 1. november 2011

Halloween for de store

Ja, da var halloween over for denne gang og de voksne kan igjen ta av seg de flotte kostymene sine. Ingen barn kom å banket på døra på mandag, men det gjorde jo ingen ting. Det vil bare si mer goderier til meg!
(Meg og darling som levende døde.. vampyr og skummel prest)
(Rockedude aka Likestillingsrockeren, dama hans Linni Meister og Super Kim)
(Vertinnen var heks og venninna mi kom som Trollmor. Hjemmesydd kostyme og greier!!)
Som dere sikkert kan se så hadde vi det kjempe morro med kostymene. Jeg var dessverre en skikkelig sellout og tørket av meg sminken etter tre timer da den begynte å klø noe skikkelig. Tror ikke sånn billig kostymesminke er det beste for huden min gitt.

Ser at resten av bloggland har kost seg i helga også... morro!!

Klem Madelén

(Bilder lånt av Oleas Lille Verden og redigert av meg)

10 koselige kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så stilig dere var:) Kan tenke meg dere koste dere:)
Håper dere har en fin tirsdag:)
Klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så flotte dere var...Her har både voksne og barn feiret i helgen.I går slo vi av alt lys og tente stearin lys etter at barna var i seng.....Så var det skrekk film på tv,og restene av godteriet til barna hi hi!!

Nyt kvelden:)

Klem Linda:)

Olea sa...

ja en får ikke mere morro enn en lager jøl, og gøy hadde vi det :)
klemz:)

polkadotpeticoat sa...

You guys had a great time.....super Fun!

Interiør drops sa...

Hihihi... Flott vampyr var du! ;)

Gøy med slikt altså!

Klem

Just a Little Vintage sa...

Hihihi...så gøyale bilder=)! Kjempe stilige var dere!! Vi har vært på Halloween fester før, men de siste årene har det ikke blitt noe av. Det er jo veldig gøy med alle de forskjellige kostymene=)!

Ha en herlig uke!
Klemmer!

Familien Furu sa...

Stilig! Hvem sa at halloween var en barnegreie sier jeg bare :)

klem klem

Silvia sa...

Buon Halloween!

Lene sa...

Uææ... Skumle mennesker.. :) var nok en morsom halloween!

Fabelaktig sa...

Åh så gøy!
Fabelaktige bilde :)

Smil og klem
Maia

Related Posts with Thumbnails