"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 13. november 2011

I'm a geek

Fant en artig side her om dagen.
Her var det mange morsomme og totalt idiotiske ting for oss som er litt nerdete. Og siden det er farsdag i dag så tenker jeg det er mange unge fedre som kunne tenk seg en gave herfra.
Her er bilder av noen av mine favoritter.

(Hot Rod travelmug, Doomsday USB plug, Star wars coffee,Etcha-sketch  ipod case)

(Gingerdead man, All-Edge brownie pan, Star wars toast, NinjaBread men)

(Skull cupcake molds, Han Solo icetray, Virtual keyboard, Retrophone headset)

(Flavourd toothpaste, Battlestar Notebook, Third hand holder, Star Wars wallpaper)

Dagens innlegg er ikke akkurat for folk flest, men jeg synes disse tingene er bare sååå festlige. Hvis meg og min kjære noen gang kjøper nytt hus så bare jeg ha star wars tapet et eller annet sted og den brownies formen er jo bare genial for oss som bare liker kantene. Ønsker alle fedre en knall dag!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Norwaystyle sa...

Ha ha ha. Her var det mye festlig. Gode gaveideer til den som har alt eller til mannen det ikke går tretten av på dusinet. God søndag.

Fabelaktig sa...

Hahaha! Dæver! Fikk ialle fall noen tips til lillebrors julegave.. hihi!

Nydelig søndag til deg og dine :) Vi har nettopp kommet hjem fra skogstur, nå skal bolledeig settes og jeg skal ta fram julesyssel.

Klemklem

polkadotpeticoat sa...

I'm in great company then....

Igi sa...

Her var det mye kult! Der inne finner jeg helt sikkert en julegave til Igimannen eller meg selv :-)
Klem

Familien Furu sa...

Ha ha ha Vi kan ikke alle være like - tenk så kjedelig verden hadde
vært da :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag
klem klem

Lene sa...

Mange herlige "nerde-ting" Hehe. De skull cupkake greiene var råkule da. Slike vil jeg ha! :)

Keiserens nye trær sa...

Du fikk rett, det lot seg ikke gjøre å komme ut fra messen uten å handle...

Keiserklem :)

Just a Little Vintage sa...

Hehehehehe...FANTASTISK!!! Så utrolig mye moro=)!!!! Jeg digger alt du viser!!!

Ha en flotters uke!
Klemmer!

Anonym sa...

It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
Talk soon!

my homepage ... multimarca ricambi

Related Posts with Thumbnails