"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 2. november 2011

Kontoret blir til

Nå er det kontoret som står for tur. Tidligere så var dette et soverom/roterom, men det var viktigere å gjøre om rommet til noe som vi begge trengte... nemlig en kontorplass.

Og som min kjære sa så fint så måtte den J***IGE fargen bort! "Æsj, for en fæl grønn farge. Kan ikke skjønne at du malte den fargen en gang?" 
Eh, oki jeg innrømmer det at emipre-fargen ikke var et heldig valg. Men i går startet jeg å male kontoret grått. Stor forbedring!!

Så i dag skal jeg ta andre og siste strøket. Gleder meg til å få alt i orden her oppe. Slik at vi begge kan få orden på alle papirer og ha et skikkelig sted å jobbe.
Ser dere alt rotet?... nesten litt stolt over å vise hvordan det faktisk ser ut nå. Her er det mye greier som ikke har noen plass. Jeg har lovet gubben at dette skal bli rommet hvor han kan ha sine ting fremme. Hodeskalleaskebeger, dragelampe, sverd både her og der og kasse på kasse meg tegneserieblader og bøker. Hehe.. liten prøvelse.. ;), men min side skal være fri for slike ting. Gleder meg til å henge opp bilder til inspirasjonsveggen min.

Inni alt rotet så ser dere plassen til gubben. Stakkars mann.

I det andre hjørnet har jeg gjort i stand et lite fotohjørne. Laget min egen fotoboks til og med *stolt*. Så her kan vi ta produktbilder og slikt. Under bordet så ser dere Pippin sin lille hule. Han sover alltid på dette rommet.

Blir sikkert ikke så alt for lenge til dere får se etter-bilder. Må bare få alt ferdig ;).

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Skal si du er driftig!

Herlig med kontor! Vi har ett vi og, men det er rotete der hele tiden.

Takk for vidunderlige kommentarer inne hos meg. Jeg er ikke like aktiv denne uken, siden jeg er litt overarbeidet og sliten. Men din blogg er en sann glede å besøke.

Stor klem

Drømmeskyen sa...

Hei!

Dette kommer til å bli et kjempeflott kontor! Kjempefin gråfarge som det er malt med. Blir morsomt å se det ferdige resultatet:)

Hilsen Hilde

Heims lille verdenshjørne sa...

Så spennende:) Det blir nok kjempeflott:D

Tror vi skal få orden på boden vår i helga, dere er det kaos;) hehe

Ha en fin dag videre:D

Familien Furu sa...

Jeg gleder meg virkelig til å få se bilder av dette rommet med din og han sin side - spesiellt gleder jeg til hans side :)

Ønsker deg en fortsatt god dag
klem klem

Olea sa...

så flott det blir !
flink du er snuppa ;)
klem:)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Dette kontoret blir sikkert knallbra! Lyst og stort! Og du - tusen takk for tips på finn! Er samme stol-leverandør, men jeg har falt pladask for den brune med "hel" rygg.. men de koster altså ikke 6000 per stol, men 2900 per stk. Allikevel hårreisende mye for en stol - det er det virkelig! Ha en fiiiiiiiiin onsdag søta! Stor klem fra cecilie

Just a Little Vintage sa...

Dette blir kjempe bra=)! Jeg drømmer om eget kontor/verksted/hobbyrom;)! For øyeblikket har vi hobbyrom/gjesterom og det er ikke så veldig praktisk;), for jeg roter så fælt...hehehe! Gleder meg til å se rommet ferdig, og spesiellt "hans og hennes" side;)!

Ha en herlig kveld!!
Klemmer!

Lene sa...

Å ha et kontor/hobbyrom er drømmen!Spennende å se resultatet tilslutt :)

Pia Maria sa...

Så spennende=) Gleder meg til å se=)
Takk for kommentar på bloggen min og ja jeg gleder meg masse til å komme mer i orden i huset å få vist dere litt bilder og litt mer verdifulle innlegg =)

Ha en fin Torsdag=)
Klem

Stine Marie sa...

Jeg likte den grønnfargen, jeg! Så godt at jeg faktisk malte soverommet mitt hos Walter i den samme fargen. ;)

Related Posts with Thumbnails