"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 3. november 2011

Liten omjustering

Har gjort om litt i gangen siden sist. Gjennomgangen til kjøkkenet har blitt blokkert av en Markør hylle fra Ikea. Så nå går vi rundt, igjennom stua til kjøkkenet, i steden for.

 
På andre siden har vi satt inn det ekstra kjøleskapet (som vi absolutt ikke trenger), slik at det skulle bli plass til det stooore skapet som jeg viste dere for en god tid siden. Det skapet som var så tungt at vi trengte mange for å bære det inn. er det endelig inne, men dere får ikke se det enda før hjørnet er mer ferdig... hehe ;).

Som dere kan se så er dette "lekehylla". Her har vi barnebøkene mine, Donald-serien til kjæresten, brettspilla og alle kortstokkene. Vi har også Mikkes Kokebok som er min absolutte favoritt. Husker jeg satt og bladde i den boka om liten og slikket meg om munnen når jeg leste om alle godsakene..hihi.
 

Før hadde jeg også Willy Wonka sjokoladene mine i denne hylla, men etter at noen barn holdt på å spise dem opp så måtte jeg gjemme dem gitt. Tenk hvis de hadde tatt gullbilletten min ;).
 

Har dere noen hjørner i huset hvor dere har alle de morsomme/barnslige tingene deres?

Klem Madelén

2 koselige kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Amazing treasure filled images...I love children's items...Hope your having a wonderful day!

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så mye fint du har ღ og mange
fine minner... Har ikke tatt
frem noe ennå av mine gamle
leker og bøker. De ligger ennå
på mørkloftet i kasser, men en
dag... :)) Ønsker deg en fin
kveld videre, klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails