"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 9. november 2011

På gårdsbesøk.

Her for ikke så mange dagene siden så skjedde det noe artig her på bloggen. Jeg logget meg inn for å lese kommentarer og fant en skikkelig hyggelig melding fra ei dame som rett og slett digget stilen min. 
Det er jo alltid VELDIG koselig, men det som var litt ekstra artig var at hun nevnte at hun trodde kanskje at vi hadde veldig lik stil. Og siden hun ikke blogget selv så kanskje jeg hadde lyst til å komme en tur på besøk for å titte? Og det hadde jeg jo selvfølgelig lyst til. Jeg er ikke vanskelig å be ;). Så jeg satt meg i bilen og durte avgårde.

Det jeg kom frem til når jeg parkerte bilen var en herskaplig gård  med storhus, bryggerhus og stoooor låve
.
Min drømmegård egentlig.
Jeg ble ønsket velkommen med åpne armer og vist rundt i det 300kvm (!!) store huset. Og gjett om det var flott. Jeg fikk nesten litt hakeslepp og sa til stadighet "Åh, så fint", "Wow, dette var stooore rom", "Ååååh, dette er jo drømmehuset mitt dette" osv. osv. 
Damen sa i ettertid at hun hadde vært rimlig nervøs når jeg skulle komme, så hun hadde vistnok løpt rundt i huset som en tornado for å gjøre det så ryddig som mulig. Da måtte jeg le. Jeg sa hun skulle bare sett mitt hus, for det ser ikke ut i krokene ;P. 

Så her skal dere få se et bittelite knippe bilder fra Bjerke Gård.
(vi hadde det så morro med å prate interiør at jeg glemte å ta bilder mens sola var oppe. Så det var rett og slett umulig å ta bilder av alle de nydelige rommene.)

(Nydelig pynt dekorert på et brett... I like!!)


(Stor spisestue hvor det er høyt under taket.. *drømmer*)

(Alldeles nydelig lysekrone!!!)

(Her står jeg i spisestuen og tar bilde. Her ser vi dagligstuen og det fremtidige biblioteket. Skulle også nevne at her hadde vi rotet litt med kopper og godis, men jeg sa at det gikk jo helt greit. Dette skal jo bare vises på bloggen min ;P)

(Enda et herlig brett med pynt)


(Og gjett om jeg digget dette elghodet! Er jo litt sært, men jeg elsker overraskelser i interiøret )
Jeg har blitt invitert tilbake når hun har fått pyntet opp til jul. Gjett om jeg gleder meg til det! Da skulle jeg vistnok få tatt en titt i bryggerhuset som bugnet av skatter...*spennende*.
Er helt forundret over mulighetene som en blogg kan føre med seg :D.
Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

Jeanette sa...

du er jo bare herlig da-)så mange gode ord...blir helt rørt her jeg sitter jeg-)og så fliiink til å ta bilder,har mye å lære ang.blogg og bilder av deg skjønner jeg-)og du...gleder meg veldig til å pynte til jul og få besøk-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg hus☺
SO kjekt å bli invitert på slikt besøk då!☺
Ka er det ikkje blogging kan føre til☺

Klem M♥

Interiør drops sa...

Jøss, så koselig da!
Så fint hun hadde det hos seg..
Nydelige detaljer og den spisestua var alldeles nydelig! :)

Koselig å logge seg på
når det venter en slik kommentar
på lur...

Klem til deg, vennen! :)

Fru Andersen sa...

Så morsomt, og FOR et flott hus! Ja det er så kjekt å treffe nye mennesker gjennom bloggingen, det er det beste med blogging synes jeg:-)

Flotte bilder du har tatt, skjønner god at dette er drømmehuset....mitt også;-)

Ønsker deg en super-duper dag videre!

Familien Furu sa...

Dette kan jeg tenke meg var et koselig besøk, for et vakkert hjem :) Det må du hilse å si :)

Ønsker deg en god dag videre
klem klem

Har en drøm... sa...

Wow, så gøy med en slik mail da;)
Og for et fantastisk hus!
Veldig fine brett hun hadde pyntet, dette er jo en dame som burde blogget, hehe;) Tenk alt det fine hun har og vise frem da;)

Takk for titten;)

Håper du trives på Panduro foressten;)

Klem Line

Fabelaktig sa...

Hei søteste Madélen!
Blogging er så koselig *smile* Skal si du er heldig som har fått oppleve det hjemmet der! For det var virkelig fabelaktig!

Ønsker deg og dine en fortryllende aften, her er det ribe i ovnen. Vi skal smake litt på julen - gleder meg...

Stor klem fra
Fabelaktig-Maia

Fossestua sa...

OMG! Superlekkert hus og nydelig interiør!

Signe sa...

Så gøy å bli invitert da! Dette var virkelig er herlig hjem og skikkelig koooselig :)

Klem og en finfin onsdagskveld til deg!
Signe

MissMette sa...

wow - så HERLIG, Madelén :)
Så gøy at hun inviterte deg
hjem til seg selv :))
Kan tenke meg det var en
opplevelse ღ for et koselig
hjem da - herlig bilder ღ
...og så nydelig pyntet
brett, virkelig stemningsfylt
og vakkert ღ Ja, det må du
hilse å si til henne :) Ha en
fortsatt fin kveld videre og
uke... Stor klem fra Mette

fryd&forandring sa...

Så koselig det ser ut!!! Må jo si du er ganske tøff og da! Blogging kan føre med seg mye positivt!
Ha en fin kveld!

Silje/whippetliv sa...

Så utrolig flott og herskapelig : )))

...og jeg kjenner igjen stilen ; ) hihi. Kjempekult!

Klem fra Silje.

Mamsens hus sa...

Så gøy! :)
For et vakkert hjem, gleder meg til å se dette julepyntet.
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så ut som et virkelig lekkert hjem ja... Blir moro og se det julepyntet
Ha en fin dag
klem

Heimefronten sa...

Så kjempekoseøig og veldig flotte stilleben hun hadde laget seg. Mange gode ideer til oss som er mer enn middels interessert i interiør. Klem fra Tone

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Kjempefint hjem med mye vakkert og spennende å se på. :)) Takk for titten. Gleder meg til å se det julepyntet. :))
Klem fra Mette.

Related Posts with Thumbnails