"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 14. november 2011

Pastelleriet og Panduro på en gang

Heisann alle sammen.
De av dere som følger med meg jevnlig har kanskje fått med meg at jeg har endel jern i ilden for tiden. Jeg har jobbet som en helt (synes jeg selv) for å få i stand nettbutikken (pastelleriet.no) i helga sånn at jeg kunne begynne med friskt mot i dag på Panduro Hobby. Og heldigvis gikk alt etter planen.
Så nå blir det 2 veldig hektiske uker fremover med 11 timers dager, så da kan jeg ikke love at jeg er så veldig aktiv på bloggfronten.... så da veit dere det! Men jeg kommer helt sikkert til å ta meg tid til å besøke andre bloggere... klarer jo ikke å holde meg unna ;).




Her ser dere et lite knippe av mine favoritt varer.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Gratulerer med Pastelleriet og Panduro! Jeg syns du har gjort en formidabel innsats :)

Skal straks inn og titte på Pastelleriet.

Fabelaktig ukesstart og husk å ta vare på deg selv.

Klemklem

Just a Little Vintage sa...

Du er så flink!!! Pastelleriet ser kjempe bra ut=)! Så mange flotte varer=)! Husk å senke skuldrene og puste innimellom slagene;)!

Ha en super flott uke og kos deg masse!!
Klemmer!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

FLINKA!!!☺
Gratulere med Pastelleriet og Panduro☺ Perfekt for deg☺

Klem M♥

hobbyvimsa sa...

Så gøy!!

Gleder meg til fortsettelsen:)

Ikke slit deg helt ut..Flink er du som dro i land nettbutikk drømmen din:)Det ordner seg for snille jenter:)

Nyt ny jobb:)

Klem Linda:)

Jeanette sa...

helt imponert over deg jeg-)nå som du har begynt å få meg inn i denne data verden skal du se at jeg kanskje snart klarer å handle i butikken din også-)he he

Related Posts with Thumbnails