"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 26. november 2011

STOR FEIRING!

Siden vi nærmer oss jul med stormskritt og min sideteller snart runder 100.000 UTROLIG treff så tenkte jeg at det var på sin plass med en feiring her inne på Bettum Villa.
Jeg har hørt litt rundt og skaffet mange flotte sponsorere. De vil få hvert sitt gavedryss-innlegg, så her er det bare å følge med fremover.

Først ute er mitt desidert favoritt blad som sponser et helt års abonnoment til en heldig Bettum Villa leser. Dette er en av de bladene som jeg bare ha hver gang det kommer ut. Her er det inspirasjon for interiørfrelste, matelskere og hagedyrkere.


For å være med så legger du igjen en kommentar her på dette innlegget, så trekker jeg en vinner når jeg runder 100.000 treff eller senest 20 desember... whoever comes first!

Vil også takke alle mine trofaste følgere. Bloggingen hadde ikke vært like morro uten dere som er innom, og dere som legger igjen herlige kommentarer. Tusen takk! Dette gavedrysset er for dere.
Gled dere til de andre flotte premiene.

Klem Madelén

93 koselige kommentarer:

Kari sa...

Så gøy! Dette vil jeg være med på:-)) gratulerer med så mange besøkende på bloggen din!
Klem Kari

hobbyvimsa sa...

Gratulere med flotte tall..Jeg er med:)

God helg!!''

Klem Linda:)

Jannemor sa...

Gratulerer !!

Mvh
Jannemor

Lill Engedahl sa...

Jeg følger bloggen din, og leser alle dine nye innlegg. Og 100 000 treff er jo virkelig en grunn til å feire :) Gratulerer så masse. Og så flott premie du har ordnet. Det er mitt favorittblad også!

Hilsen Lill

rule sa...

Kjempe gøy!!! Jeg har vært følger av deg ganske så lenge,og finner masse inspirasjon hos deg!!! Lykke til videre!!! Og ha ei riktig flott adventstid!!! Klem Ruth

Sannes verden sa...

Gratulerer med mange besøk.
Jeg vil gjerne være med.
Ha en finfin kveld.
Susanne.

Marie fra Re :) sa...

så moro da! Det er hyggelig å se at ting ordner seg for deg :)

Tonje sa...

Dette vil jeg gjerne være med på, elsker Boligdrøm! Klem fra Tonje

Laila2207 sa...

Gratulerer med så mange treff! Det er vel fortjent. Jeg vil gjerne være med, mitt favorittblad også :-)
Laila
lai-ola@online.no

prinsesselinn sa...

Grattis ;)
Så klart jeg vil være med ,
Tvi tvi.

Merete N sa...

For en flott give away da. den vil jeg gjerne være med på:) Gratulerer også med så mange besøkende på den koselig bloggen din.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Jane sa...

Gratulerer. :) Så gøy!
Klart jeg er med.

klem Jane

Lykkeliten sa...

Gratulere med så mange besøk.
Var innom ditt nye arbeidssted idag, og det blir nok noen besøk dit i tiden som kommer...

Klem Lykkeliten

Precious Home sa...

Åh! Jeg vil veldig gjerne være med! Elsker dette bladet!
Favoritt!

Ha en fin kveld!

Tante Titti sa...

Hei,
Har fulgt med på bloggen din en stund og synes den er veldig bra. Selv har jeg akkurat begynt å blogge, så da er det enda morsommere å se hvordan erfarne bloggere som deg gjør det!
Gratulerer med 100.000-jubileumet!!!

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer med et fantastisk besøkstall, jeg blir gjerne med på feiringen :-D

Klem Karianne

City Romance sa...

Et år med BoligDrøm hadde ikke vært feil det... Krysser fingrene!! Og gratulere med besøkstallene:-)

Varme klemmer fra Florida:-)

Interiør drops sa...

Jeg er med!!! :D

Ingen ting har vel gjort noe
å få et abbonoment på et
slik blad, og i 1 år da ;)

*Krysse fingrene*

Stor klem
:)

Den Grønne Baljen sa...

Gratulerer med alle som kikker inn hos deg.. kjempemoro...


Ønsker deg en fin helg =)

Kerstin

Lene sa...

Grattis med snart 100.000! :) Jeg er med! Bolig Drøm er et kjempeblad!

Tommensgirl sa...

SÅ gøy med gavedryss:) Og gratulerer med så mange besøkende:)
Boligdrøm er en favoritt så jeg slenger meg på:)
Ha en fin lørdag:)
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er definitivt med....
Gratulerer med flotte besøkstall
klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Er med på dette ja:D Kjempebra premie!

Monica - I min lille verden sa...

Flott blad, så veldig flott premie. Prøver gjerne lykken på dette :)Ha en fin fin helg :)

cecci85 sa...

Waou, såå mange treff!!!
Jeg vil gjerne bli med i trekningen :)

tove sa...

Gratulerer, jeg er med.
Håper at ihvertfall et av vinnerloddene blir mitt.
God helg
Klem Tove

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Gratulerer så masse!

Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

Klem

Randi sa...

Grattis med flotte besøkstall!! Så gøy for deg da, og så gøy for oss som får være med på feiringen:) Klart jeg vil være med- hurra for deg og den fine bloggen din!! Koser meg veldig her hos deg:)
Klem

Hos Farmor sa...

Jeg er med :) Og grattis med jubileumet! -Marte-

Fabelaktig sa...

Gratulerer så masse med så mange treff!

Jeg er veldig glad for at jeg fant veien til deg og siden har jeg vært innom titt og ofte :)

Fabelaktig lørdagskveld til deg.
Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

Maiaklem

Dronninghuset sa...

gratulerer masse masse. jeg vil naturligvis være med.
klem TOVE

Anonym sa...

Blir så gjerne med, takk for giveawayen du legger ut her!

Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

MissMette sa...

Ja jeg vil gjerne være med på denne flotte giveawayen... Jeg har et slikt abonnement, men det går ut på nyåret - så det hadde passet perfekt å få et gratis i et helt år ja :)

Ønsker deg en flott 1. søndag i advent og en herlig uke som kommer. Stor klem fra Mette :)

marianne dh sa...

gratulerer,jeg er med! :) snubis@hotmail.com

Veronica sa...

Jeg er med! Et abonnemang på Boligdrøm hadde ikke vært og forakte i det hele tatt. God adventstid!

Tove `blogg verden sa...

Vil gjerne være med å feire bloggen din :D Ikke fått med meg dette gavedrysset jeg :S !! Men NÅ er jeg med!!! Skal linke inne hos meg!
Klem Tove

Anonym sa...

Hei, jeg vil veldig gjerne være med!

Mvh Unn

hubro9@hotmail.com

linnerud sa...

Jeg vil være med :)
sorgenfri2#hotmail.com

Camilla sa...

Gratulerer! Flott gave, jeg er med vettu!
Tvi Tvi!

Klem fra meg.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Hiver meg på her også ;)
Kjøper alltid dette bladet så krysser fingrene!
Klem Anette

Fredrikke sa...

Dette må være premien alle drømmer om:)
Kjempe fin blogg, og lykketil videre

Cathrine sa...

jeg er med!:)
bergecathrine@hotmail.com

Anonym sa...

gratulerer med antallet;-) kjempesvært:-) så klart jeg blir med i trekningen..

*Randi*

rggjestad@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer så mye med besøkstallet:)
Jeg er en av de som jevnlig sjekker innom bloggen din, så dette vil jeg gjerne være med på:)

Vennlig hilsen Merethe
famledaal@hotmail.com

trine sa...

Dette må jeg bare være med på! Følger bloggen jevnlig og liker alt jeg leser og ser.

Ikke slit deg helt ut før jul da:D

Ha flotte dager framover. Godt det er mildt ute.

Ses garantert!

Anonym sa...

Giveaway som betyr flotters lesestoff under ullepleddet i sofaen?! Blir gjerne med!

Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

Anette sa...

Så gøy!

Eg er med og prøver lykken! Eit abonnement på Boligdrøm hadde ikkje vore og forakte.

Ha ei fin adventstid :)

Beate M B sa...

Gratulerer, og lykke til med fortsettelsen! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Sissel sa...

Så flott, gratulerer!
Jeg er med.

sissel
sis-sko@online.no

Igi sa...

Gratulerer med mange besøkende!
Klem fra Igi

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Olea sa...

hei :)
jeg vil også være med! ;)
klem :)

Vallerskogen sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne prøve lykken hos deg:-)

MorBarn sa...

For en kjekk gave! Elske bladet BoligDrøm :) Vil veldig gjerne være med..

Ha en fin dag!

Marianne Hellevangsdal sa...

Jeg er med :)

Spire sa...

Det hadde ikke vært meg imot å fått dette finfine bladet i posten hver mnd. Åohjess, krysser fingre og tær!
LenaE

kjersti sa...

Gratulerer så mye! Jeg er gjerne med :)

Klem Kjersti

SNIKKERBUO sa...

ååå jippi det hadde vert kjekt :)
håper eg vinn!
Ha ein fin kveld videre,

Henriette

No.15 sa...

For et flott gavedryss!

Flere blogger hadde forsvunnet fra blogglista mi når jeg endret litt på bloggen, deriblandt din, men nå er du tilbake igjen.

Jeg krysser fingrene her også. :)

Lise

hjertero.com sa...

Wohooo! Jeg er med og krysser fingrene!! :)

Klem fra Silje

Fru R. sa...

Wow, jeg er med !
Klem

Elin sa...

Hurra!!:)

Jeg feirer gjerne sammen med deg:)

Klemmer Ea

frumeyer.com sa...

Jeg er med =)

Fru Andersen sa...

Juhuuu, har så lyst å få dette bladet i postkassen! Krysser fingre og tær:-)

Har en drøm... sa...

YES!
Elsker premier altså, hihi;)

Klem igjen;)

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med :-) Klem fra Livy

Signe Helene sa...

Åh så spennende :)
Blir veldig gjerne med :)
(signe@epost.no)

marie sa...

Dette blir eg gjerne med på.

Fru Føreland sa...

Blir gjerne med;D
Gratulerer med STORE besøkstall!

Ha en fin førjulstid!

Noel André sa...

for en premie :D jeg er gjerne med

Amaroso sa...

Her må jeg ihvertfall delta..Abbonerte før men pengene strakk ikke til lengre..Dette ønsker jeg meg:)

Klem Charlotte

swimzy sa...

Åhh så flott premie :)
Her vil jeg prøve lykken :)

Klem fra swimzy
swimzy81@gmail.com

indie sa...

Gratulerer med så mange treff! Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

Hilsen Ingrid

Anonym sa...

Hei. Gratulerer med mange treff på en fin blogg;=) Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Hilsen nina.a.andersen@gmail.com

Herman Grans ♥ sa...

Wow :) Fine premier!!
Tar gjerne ett lodd her og eg :D

Franske drømmer sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende! :)
Jeg blir gjerne med på feiringen .)

Klem

Sofienberggata 3F sa...

Gratulerer :)

Helene sa...

Så moro! Jeg vil gjerne være med på denne flotte giveawayen:o)
...også snart 100.000, da...!!
Jeg synes bloggen din virker spennende og inspirerende, og legger meg med glede som følger nr. 320;o)

Minner samtidig om Giveaway hos meg..

Ha en fin Mandag!
Heleneklem

top of the moon sa...

Så flott giveaway! Jeg vil gjerne være med! Ønsker deg og din en deilig førjulstid

Veronica sa...

Heisann!
Utrolig gøy med giveaway hos deg.
Jeg vil veldig gjerne være med.
Ønsker deg ei herlig adventstid.
klem fra Veronica

Stine sa...

Wow, elsker det bladet selv, så det vil jeg veldig gjerne vinne :)

Bli med på GI-BORT hos meg også!!

KLEMMER

Tuppeline sa...

Gratulerer så mye :)
Dette vi jeg gjerne vinne :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer så masse, masse :) Det er absolutt fortjent!

Jeg vil gjerne vinne blader til mer inspirasjon og glede :)

Hilde sa...

Moro! Vil være med :)

Åshild sa...

Gratulerar med mange treff!
Eg vil vera med i lotteriet:)
mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

Hege Sletsjøe Morris sa...

Gratulerer med mange besøkende! Jeg er med!

Mrs. Monday sa...

Fantastisk gavedryss!
Gratulerer med så mange besøkende!

God adventstid
fra Mrs. Monday

Veronica sa...

Hurra, så moro med mange besøkende! Jeg prøver lykken på din give away!

Marit sa...

Dette må jeg være med på :)

Dragedama sa...

Jeg er med :-)

Anonym sa...

hurra for deg! heldige meg?
masiki(att)logstoff.com

Torbjørg i Stavanger sa...

Med her ja :)

Anonym sa...

Gratulerer med det store besøkstallet.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Related Posts with Thumbnails